又過了一天
唔知點解
個頭好痈..好辛苦呀!!
在家無無聊聊
我以好努力了
每天都在祈禱
祈求上帝..........
係呀...我好笨的
我係個大笨蛋尼嫁
好好好想大喊一場呀
星期一測驗-記得溫書書
今日唔知做咩
心情爆唔好
班f.1又....
唯一一次去話佢
但佢哋真係靜佐
ya!今日默書識晒
卡卡卡
好眼訓呀
訓過令教先