ya.....快考試la
希望能升到F.5la
努力溫書
哈哈....!!
琴日去佐lulu home到睇相相
然後就睇鬼片[吓死你]
睇下睇下
突然停佐電
果時真係吓死佐
[ 普通朋友]過去的一年....
日子.....
雖然你點樣..但你睇到這文章
都應該知我是向你說的
睇到你的blog時真的有點骨..
雖然唔知你係說緊誰
但都祝福你....