今日8點半返到公司之後就開門啦..更著吃野..吃完11點開工..
1點我同啊寶2個人同警察差D打架啊..個察佬我去到邊佢都釘實我...我忍唔著就吊7佢..
大家係咁吊來吊去..成班市民睇著我地..無奈..
最後搞到啊公落埋來1起吊察佬...好搞笑^^
話事話好耐都冇同啊黃家欣傾MSN'''哈哈哈''我都唔知點講好..
佢話病左...希望佢快d好返啦...
我自己腳都腫左啊..我諗聽日穿拖鞋返公司..唔知會唔會俾人吊呢??
日日返到屋企聽起啊jay既歌都好傷心...諗起以前><''
我想同某d講我同以前唔同左啦...我變左啦...><
希望我地有緣在一起啦...(無名)^^
|