好耐都冇寫日記啦!!!!!最近發生左好多事啊...搞到我好唔開心啊..所以忘記左寫野> <''
今日返到學校冇幾耐已經俾啊six趕返屋企...點解???
話我日日返唔齊學..一個禮拜返得果1至2日..啊six就話:咁叫返學啊?
如果你覺得返學係咁辛苦既''不如你以後唔好返啦...我要見你家長...跟著就叫我返屋企=.=''
返到屋企由係冇野做..睇下有線娛樂台..
正好有小豬主持既[偶像到你家]裡個節目!!我發覺真係好好笑^,^
有一段係話小豬既好朋友陳顯正唱歌話像劉德華跟著要佢唱劉德華既一首[忘情水]
係咁多人面前小豬要佢唱..陳顯正只好唱啦..
當佢唱到最入神最想唱出佢心聲既時候:即係裡句^,^
啊..啊..給我一杯忘情水..
佢都未唱......小豬立刻話:啊..啊..謝謝陳顯正!!!
陳顯正好無耐咁停左..唔好意思到爆..咁樣搞法難下台..全場係咁大笑^^
我e+諗起都覺得好笑
好啦...寫著咁多先..聽日再寫^^
|