今個星期簡直係精神+肉體既折磨呀..除左星期3=_=""
星期1,2陸運會就搞到我無哂力= =""
星期3...唔算係一個折磨@w@
係一種享受xDD"
今日尼= =""
溫書溫到2點..
4點起身再黎~o~"
點知返到學校都係唔識=0=
中文堂@w@用電話查簡體字0.0
英文堂= =訓覺=.=
點知比人係咁叫我答問題= =
到左派news比我地睇 = =
寫被動句= =
第1個就中我 = =
係咪咁旺呀-,-
ms姜講..「無籤果d人...用已經答左果3個d人d籤...如果抽中左rocky就代表jessie..(好似係咁-.-)」
之後成班係到爆笑= =
我就o左咀=o=
epa堂...mc仲病緊-0-禿鷹哥黎代堂-0-
maths= =佢話我做數大意-.-尼樣野..唔講我都知啦= =92/100...係未發揮到水準既時候考既..過得去啦-.-
lunch..係咁係到玩0.0
mj玩teacher chair-0-
之後比我追打-.-
去到樓梯口...返去3e門口sm= =+
之後ceci同ka叫我出去-.-
我一行出去見到jessie係到走-0-
佢2個追住jessie..
呀ka追到鞋都甩埋-口-到依加都未知咩事=.=
phy..上左去phy lab..
9因死都要坐係金魚旁邊*0*
我唯有坐9因旁邊啦~o~"
點知中左9因既圈套-.-
9因比我地屈做組長xDD"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
拔底=.=
魚sir話我地做得好慢-0-""
做幾何果陣...男班長拎個模型出黎=-=
比魚sir串死xDD"
|