今日好多人做功課呀xDD"
hist堂0.0 呆坐-0-ceci同soso無啦啦睇住我=.=""之後係到笑
eng堂..坐=.=
中史=.=對ans-.-
中文-口-ut...有進步..繼續加油@@v
音樂...吹笛-.-我條高聲笛好凸出呀= =""
地理-.-無帶file=.="""要答問題~o~"我發覺講答案比人聽仲難過自己答-,-
lunch..當值...今日好似唔夠飯派=.=""
之後mj比jessie「強姦」呀xDD"
之後好多人追打mj-口-"包括我-.-
我打左一下勁應= =""係到講番聲sorry先0.0
之後chem=.=
鈉&蠟我分唔到個音囉-,-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
放學..同9因&soso食野0.0
|