| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
| 2007-10-30 |
分類: 未分類 |
今朝5點幾探熱..37.6度-,-
尼單野無同呀媽呀爸講=v=
因為講左佢地一定唔比我返學..
用我現有既科學知識知到..
水係可以調節溫度既..
所以今日又沖左個涼...
返學之前再探..37.4度-0-
唔理咁多..照返..
一朝早就去左3e..
之後3e無位比我坐..返去3d..
去左lam卓個位到..望下個鐘..
7點9左右..
正係到諗緊佢返唔返既時候..
見到may送左個書包入黎..
我就叫lam卓去3e啦...
eng..
聽左mj果段野之後..
成個人醒哂@o@
mj果篇野既威力很強a@@"
借ers時...呀may同我講買孖條=,=
第1次聽唔到..
第2次去左soso果邊先聽到= =
之後比我同ceci話左佢-0-
中文,maths無野做~o~
pe堂-,-
諗住同校花玩引體上升..
我話讓佢2下..佢都唔玩=,=
係到玩龜式掌上壓= =
我就唔理佢自己玩啦~o~
今日有新記錄..6下
之後鷹哥講左一大輪野..
無非都係想等d女仔跑完先比我地跑...
跑呀跑...17分正@o@
快左2分鐘
玩手球
玩下玩下= =有班女仔去左斜路到都唔知-3-
之後同lam卓番去入d果個操場到玩-0-
班友鬥波既時候..
無啦啦令轉左面..
見到一個人好開心咁笑住轉左一個圈..
之後唔見lu..
可能我被發現了吧-0-
第2場-,-
我守龍門-0-
比人入左1粒T^T
好彩lam卓入左3粒贏左姐@@"
lunch..去禮堂-,-
比左張野我地背-,-
cl..遲左~o~
geog..25/50 比上年高出1.5分
校花唔出黎跳舞-,-
哂左我地咁多寶貴時間-.-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日上台背既野係...
謹以至誠宣誓..我等定必竭盡所能..
樹立良好榜樣..協助老師維持紀律..
執行校規..建立淳樸校風..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點知比人改到變左-.-
謹以至誠宣誓..我等定必竭盡所能..
樹立不良榜樣..詛咒老師破壞紀律..
違反校規..建立異樣校風..
|
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 152 | »
|