我今日既感覺............開心....定係唔開心......?
kl522
暱稱: 忽冷忽熱~呀COOL
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-23
不想來的一天...........
2011-06-23
2011-06-22
2011-06-21
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 60
今日人氣: 3
累積人氣: 426
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 8 日  星期五   晴天


不想來的一天........:'( 傷心 分類: 未分類

我最唔想黎既一日...........

都終於黎左~:'(

始終都仲係要面對..........:'(

之前都諗過會有呢一日......

但呢日黎左......

親自攞住.......

慢慢就忍唔到......

慢慢咁黎緊......就算我點樣忍......

點解都係比人見到架....

大家都咁開心............

知道自己會升到班.............

但我又忍唔住.......

唉...........

已經唔可以回頭.....

今日都終於黎左........:'(

唔面對都要面對........:'(

再見了...........:'(

我的第一年識既好朋友....

希望你地唔會唔記得我....

你地係我既BEST FD FOREVER.....

唔好忘記我.........:'(

我會努力讀書的.........:'(

唉............:'(

第一年識既...........

第二年就要分開........

唉...........

真係好後悔呀我......:'(

BBS..............






訪客留言 (返回 kl522 的日誌)


yeungkaka 於 2011-07-12 03:15 PM 發表:
仲有BBS撐你呀;
we are family呀嘛...
唔好唔開心啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX.......我緊知有BBS啦~.......問題係我要同我D朋友分開..........:(:(:'(
Posted at 2011-07-23 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindy97 於 2011-07-09 08:38 PM 發表:
cm;;
吾好吾開心拉,,
我地1定吾會忘記你咖.
+油哇`下年要升到呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知道........多謝......:(
Posted at 2011-07-23 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sywing 於 2011-07-09 03:34 AM 發表:
comment;]
唔好唔開心喇~今年唔得咪出年~一定會升到既;]
BBS下年再In過;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我想講......我入左BBS呀....唔洗再IN架喇......
Posted at 2011-07-23 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tingyan228 於 2011-07-08 11:23 PM 發表:
加油!!下年要升到!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jolieman18 於 2011-07-08 11:18 PM 發表:
/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KKS0423 於 2011-07-08 11:03 PM 發表:
c0mmn3t
support you :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



janetbbb 於 2011-07-08 11:01 PM 發表:
comment=]
be happy啦!^.^
雖然我唔係同你好熟,但我都唔會忘記你架!
下年加油!支持你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2011-07-23 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kei8883210 於 2011-07-08 10:23 PM 發表:
cm
be happy la:D
i will support you!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



natalietsung 於 2011-07-08 10:05 PM 發表:
五好五開心拉您:(
我地點會五記得您阿;P
加油阿;好多人撐您咖.3.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rainbab1 於 2011-07-08 09:11 PM 發表:
:(((((`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]