.星期三
遲了出門,結果在踏入門口那一刻打鐘,好彩。
英文堂,想不到...三堂英文堂竟然用來做ce litening
AL和CE果然相差一距離...
希望今次ce可以考好d。
.星期四
一入門口何少廣叫停,佢叫我交國民教育出賽名單,事實上阿盛同阿達爭緊個位,佢竟然要我做決定= =
之後我冇左件事,lunch睇社際足球比賽。
阿盛出場!
好正喔,場波仲好睇過歐聯!
實在...太搞笑!
yo!好耐冇咁叫過!
地理堂,小測,甘仔好波,又貼中題目!如果唔係佢,我早就死左=ˍˍ=
嗯。
測完之後我諗起國民教育d野,之後開始做決定...
我選了阿盛= =
可能很多人會很奇怪,為什麼我會選他?
大家可能不知,其實阿達的尃長和甘仔星爺重複的。
嗯,我們筆試只是24名,要去北京,就要出奇招。
疑人不用,用人不疑,阿盛,我今次看好你的。
天,佑我這步棋下對!
.頭先,我......
一言難盡。
個心...
|