上有天意,下有人意
Life is hit and miss and this
I Hope, I Think, I Know

Oasis--I Hope, I Think, I Know
klinsmann
暱稱: 伯符
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-02-19
2007-02-19
2007-02-18
〔轉〕竊聽者 (The Li...
2007 Brit Awards(全英...
文章分類
全部 (304)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Oasis - Don't Go Away (Live)
日誌統計
文章總數: 304
留言總數: 167
今日人氣: 64
累積人氣: 25464
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 29 日  星期六   晴天


(補記昨日) 分類: 未分類

尋晚(星期四)睡得唔好,起床個時超唔想起=ˍˍ=後來本著今天係星期五,捱埋佢ge信念先起到= =

中文堂--馮老師又發火,幾可怕= =不斷怒吼...原本只係罵一個人,之後成班都罵...

歷史空堂--hea

GPA--又話中國D野最難...香港個D難過中國N倍...都係睇熟基本法先...唔係真係唔明MISS簡講乜

中史堂x2--Daniel你好廢= =

地理--hea hea下過左

RSTx2--主要都係講d班務,成績...下降左100%(名次)

全班只係排12...要怪就怪我自己唔溫書=ˍˍ=

不過...who fuckin’ care?XD


本發條橘子幾好睇,不枉我笠左胡椒個本黎睇=V=


最近聽Arctic Monkeys,之前我對他們完全沒有好感的說,主要是因為他們FANS寸Oasis= =

前幾天無聊時叫人 sd來聽聽。

聽後,對他們有點改觀。

年青人的音樂果然是帶點活力,有朝氣。

嗯,看看他們第二隻專輯的表現吧。

 






訪客留言 (返回 klinsmann 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]