尋晚(星期四)睡得唔好,起床個時超唔想起=ˍˍ=後來本著今天係星期五,捱埋佢ge信念先起到= =
中文堂--馮老師又發火,幾可怕= =不斷怒吼...原本只係罵一個人,之後成班都罵...
歷史空堂--hea
GPA--又話中國D野最難...香港個D難過中國N倍...都係睇熟基本法先...唔係真係唔明MISS簡講乜
中史堂x2--Daniel你好廢= =
地理--hea hea下過左
RSTx2--主要都係講d班務,成績...下降左100%(名次)
全班只係排12...要怪就怪我自己唔溫書=ˍˍ=
不過...who fuckin’ care?XD
本發條橘子幾好睇,不枉我笠左胡椒個本黎睇=V=
最近聽Arctic Monkeys,之前我對他們完全沒有好感的說,主要是因為他們FANS寸Oasis= =
前幾天無聊時叫人 sd來聽聽。
聽後,對他們有點改觀。
年青人的音樂果然是帶點活力,有朝氣。
嗯,看看他們第二隻專輯的表現吧。
|