最近
.我碰到軒仔喇!佢係我樓下間7仔做!佢仲話係度等左我成個月tim∼記得中二識左佢之後巳經都有四年。
.tkp5F九人重讀團只有三人生還!佢地其中兩個d分都幾高下,恭喜∼
.彭生同余生英文又衰左,唉,tkp,早知你當日應該要我啦><
.fung哥音訊全無!?見字打給我啦><畢生都問我你點- -
.ce又係e...唉,早知唔去考好過。ue點算...
.尋日同二嬸行街,佢又無端端俾錢我...巳經興送錢ga?
.尋晚契媽到我屋企食飯。終於見到佢個兩個女喇(契左都起碼十年依家先見到面...因為佢地係廈門到讀書)有個仲幾靚tim@@佢地算唔算係我契妹@@
.聽講廈門生活質數好過香港@@
.10月肥婆到港。唉。
.地理...drop唔drop好?
.暑假就完...要多d讀書...
.冇得去深圳玩幾日...要補習同補課
.講起補課...功課好似冇點掂過
.仙,手信!
.今天,我跟自己說,要做就做得徹底點。
|