上有天意,下有人意
Life is hit and miss and this
I Hope, I Think, I Know

Oasis--I Hope, I Think, I Know
klinsmann
暱稱: 伯符
性別: 男
國家: 香港
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-02-19
2007-02-19
2007-02-18
〔轉〕竊聽者 (The Li...
2007 Brit Awards(全英...
文章分類
全部 (304)
訪客留言
viagra gener... (Viagrasr)
generic viag... (Viagrasr)
generic viag... (Viagrasr)
generic for ... (Viagarasr)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Oasis - Don't Go Away (Live)
日誌統計
文章總數: 304
留言總數: 167
今日人氣: 6
累積人氣: 25406
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 28 日  星期六   晴天


Coldplay Fix You 分類: 未分類

When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

And high up above or down below
When you're too in love to let it go
But if you never try you'll never know
Just what you're worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I

Tears stream down your face
I promise you I will learn from all of my mistakes
Tears stream down your face
And I

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

一直佩服Coldplay兩點。
一是Chris的假音利害。
一是為什麼他們可以運用搖滾器材弄到這麼pop。
個人認為Coldplay是很難rock得起的,倒是一些較抒情的歌做得不錯,好像yellow,fix you。
fix you……應該是Coldplay的Let It Be吧。

http://www.youtube.com/watch?v=jBEYyHGbwto
fix you MV

 






訪客留言 (返回 klinsmann 的日誌)


sangohmh 於 2006-10-29 12:33 AM 發表:
yellow才是他們的搖滾作= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有這樣的事= =?
Posted at 2006-10-30 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]