| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
S!U冬 於 2007-01-01 04:34 PM 發表:
早晨!好耐冇見啦"上我xanga啦"
留下言啦">3<"
http://www.xanga.com/loved1314
|
|
|
DOU* 於 2006-12-23 07:10 PM 發表:
☆ ╱╲ ╱╲ ☆ ☆ ☆
╱╳+▲╱ ╲ ╱╲ ☆ ☆
╱╱ ◢◣+ ╳ ╲ ☆
╱ ◢█◣ / ╲☆ ☆
☆ ◢██◣ 聖誕節˙˙˙
___▂▂█▂▂__預祝聖誕節快樂
>3<"好hy噢"
|
|
|
×XP海°δ小魄 於 2006-12-06 07:27 PM 發表:
|
|
|
小蚊g=]] 於 2006-12-02 11:11 PM 發表:
haLO*]]
小蚊G來了__
開心嗎......
|
網主回覆
halo..唔好意思..唔開心啵..呵呵" Posted at 2006-12-03 04:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
婷子 於 2006-12-02 02:05 PM 發表:
HIHI...我黎留言啦!><*
豆子妹妹*______
|
網主回覆
哦哦哦..婷你終於黎左拿- - Posted at 2006-12-03 04:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
黑白艾藍... 於 2006-12-01 10:16 PM 發表:
HALO...我黎啦....嘻嘻..
好令令!!整到!!!
|
網主回覆
@﹏@你邊位丫? Posted at 2006-12-03 04:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小雲 於 2006-11-25 08:57 PM 發表:
你個BLOG係就係好靚]]
不過好亂=]]又冇哂D日記..
|
|
|
網主 於 2006-11-25 05:22 PM 發表:
今日又睇左唱k小魚仙..真係好好睇丫..
我仲買左happyicecream呢..
有2集啦..yaya>3<"
我愛你丫..$$”
有$真係乜都得..但就換取唔到
快樂同時間..>#<”
(日記)
|
|
|
林喬潔 於 2006-11-25 12:56 PM 發表:
|
網主回覆
唔知做咩睇唔到丫..
我會post去訪客果到架.. Posted at 2006-11-25 12:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
×° [▊紫 淋 =]* (( Ka ! 子 )) 於 2006-11-25 12:50 PM 發表:
卡 卡 *v*
又 黎 了 ..= - =
個 blog 令 左 喎 @@"
食 左 飯 未 哇 >3< ?
|
|