| 最新文章 |
| 訪客留言 |
| 最近訪客 |
| 日誌統計 |
![]() ![]() |
★25 May,2009` |
分類: 未分類 |
今日返到去,有1個big big big surprise^0^" 就系班fD送左份b-day gift比我牙^^` 系我今年第1份.亦系最大份*v* -17吋海綿寶寶大公仔- 號[馮海綿]^v^` 你地好鬼馬=P呃我話送bra=3 死嘢>v< 講真我好好好好好好好好好中意<33 多謝HWT,WKH,KKC,LHY,TWL,YHL:) 都吾平ga;你地好有心*3* I Love You All ;D -------------------------------------------------------------------------------- Music我n紅今堂exam ah~_`~ 唉.failed='(想考過l0r` ENG`今次好快over:) 發現左1個令我醒神ge字*u* Do you know the menining of---------Easing?! 哈哈^3^" Lunch` 去拎飯果陣`發現琳伯母有twin sister*3* 曲奇餅印-3-" 我認錯了-_-" 借馮海綿比牙郭拍照-] 嘻. 超美品#3#` Lunch其間成梓堃又同葉浚一嘈-,- seafood堃吾夠人打. 仲要 我同d fd即刻走出1B避難v_v'' 情況10分危險@@" 好彩牙郭誓死保護我個spongebob公仔n spongebob水樽咋,, 否則必定重傷/3\ 果然系我ge頭號公公=) 成個lunchtime都staff room出面-[ 牙郭講埋d野就黎笑到我嘴甩皮v3v 之後d堂免提- -" 放學1B比Lo Sir留到4;00 .v.` 5;15返到屋k`[中途ge野免提,悶-_-"]
| |
發表時間: 2009-05-25 07:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 km610 的日誌) |
|
asslk1996 於 2009-05-28 01:26 PM 發表:
哈哈
你的蘇哈馮海綿-____-'' |
|
|
琳 於 2009-05-26 07:31 PM 發表:
cm,"
馮海綿好得意"\ 你中2就okay". |
|
ieng951010 於 2009-05-25 11:49 PM 發表:
-' 哇' 我最爰隻公仔拉'@@
-' c0mmenT' |
|
carmen0234 於 2009-05-25 10:19 PM 發表:
知我好LA咩~~~~~~‵
|
|
|
yanb 於 2009-05-25 10:05 PM 發表:
re
halo 隻野真係幾得意 不過都係唐老鴨得意D^_^ |
|
c5b23 於 2009-05-25 09:53 PM 發表:
隻野好得意 :)
今日去左屯市But未買`好怕要過左你生日先比禮物你-/\- |
| 網主回覆 吾緊要=)
慢慢`<3
|
|
daisy715 於 2009-05-25 09:50 PM 發表:
c0mMenT`
恭喜你隻spongebob逃過大難^_^ |
| 網主回覆 真福大v0v`
|
|
catcat960727 於 2009-05-25 08:10 PM 發表:
cm;]
我都好中2海綿寶寶.v. |