| 最新文章 |
| 訪客留言 |
| 最近訪客 |
| 日誌統計 |
![]() ![]() |
★10 June ,2009` |
分類: 未分類 |
Hey;D`Do you know the day-6.10? 6.10系我ge生日啊` 今日真系爆hapi-D 多謝晒你地牙,,朋友仔*U* LumMay琴日12;57 sd左msg比我牙` 王橙紅又送野又唱生日歌` Yanb+蕉仔仲特登來1B揾我` 放學陪我喪笑ge WKH;TWL;YHL` Thanks all of you=3 當然吾會少得同我講生日快樂ge你地!=>
全部記得`! 多謝你地ge生日快樂,禮物,生日卡,生日歌,影相^^ Hehe,勁開心;D" Unforgettable Day*3*` c0mmenT plz^^ | |
發表時間: 2009-06-10 10:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 km610 的日誌) |
|
CICICILA 於 2009-07-20 01:09 PM 發表:
生日快樂;)
|
|
babiio_o 於 2009-06-24 10:10 PM 發表:
cmcm;]
|
|
wd06 於 2009-06-24 03:39 PM 發表:
c0Mmen+;)`
sup;] |
|
|
yanb 於 2009-06-23 09:29 PM 發表:
哈哈.
可愛的嘉敏妹 |
|
wd06 於 2009-06-23 03:50 PM 發表:
吾好意思牙..遲左講;;
生日快樂!希望你開開心心xd |
|
babyricky01 於 2009-06-22 09:40 PM 發表:
你忘記左我- -
|
|
|
yanb 於 2009-06-20 04:46 PM 發表:
re
哈哈. 係呀 考完試夠訓呀MA 夠訓就心情好=D thz^_^ 幅野我畫左好耐-_- |
|
ArPo_1023 於 2009-06-16 10:06 PM 發表:
生日快樂:)
|
|
|
yanb 於 2009-06-16 08:35 PM 發表:
re
妳可愛d^_^ |
|
jessie1996 於 2009-06-16 03:23 PM 發表:
haha; 你生日好熱鬧 ;D
我生日吾鍾意熱鬧 v3v 今日到我喇 v0v |