開學了...開學的不是我... oikas團友開學啦! 今年俾心機呀~ 好好享受這個學年~ 如有啲嘢問題可以搵我哋嫁~ 或有咩需要可以幫你哋祈禱~ 希望你哋新一年開開心心~
附上一段搞笑跳舞片給大家欣賞...同笑吓~ 我有份起入面跳 >< 係早前我朋友婚宴入面最精彩表演環節~ 慢慢欣賞...哈哈 我哋似唔似MJ呢!!!
分享一下我的舊作品啦! 如果你有我facebook會睇到更多~ 其實我都想教大家整~ 不過要大家有興趣同有時間先得~
黏土花:玫瑰花
水彩:趴地熊
印章:oikas
星期六係兩年一度的「音樂大爆炸」~ 主要係詩歌分享~ 一齊唱歌俾神聽~ oikas今次也有參加~ 各團友遇咗你哋~暑假的最後一個活動~ 記得返呀~ 我哋揀咗「團歌---你我心拉近」同「兵歌」~ 一齊唱歌呀~好好的~
剛剛的星期日,教會舉行了一次羽毛球比賽~ 很久已沒有整個教會搞比賽了~ 多數都是青少年部搞~(我哋團契無份參加) 所以很難得可以用便雅憫團的身份去參與~ 可以一齊玩吓、搞笑吓已好開心~ 其實我哋冇諗過會有獎牌攞~ 攞咗季軍係一個驚喜~ Oikas團友對不起呀!我沒有入隊幫你哋~ 其實我真的真的很想同你哋一齊打~ 原諒我呀~你哋已好叻~差少少出線的~ 波兒、思敏、阿詩、文軒、流星、精華~ 你哋打得好好~ 希望你哋享受這次比賽~
久違了的繪畫,畫得不好~ 手感無晒~ 每次落筆都感覺怪怪的~ 很不自然~ 只好馬虎完成~ 無法~真的很久沒拎起畫筆了~