Mo仔的「波」""!! ava`

2010 年 7 月 29 日  星期四   晴天


2010-07-29 分類: 未分類

補考=.=""

好難呀.....數學`

d老師癲架0,0"

出得禁難- -""

好材我還識do!!

放左..... 照舊去X店"

之後食M記==""

食了一個月M記有多了""

再食我怕變「胖虎」!!!    □口□\  

之後個樣一定變成.........  

想睇就數3 2 1先 la‘

準備!!!

3!

 

 

 

 還是那麼帥=V=""

                                                            



« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 54 | »