| 2008-12-02 |
|
琴日去完寶習之後諗住返小學探老師架;=v=
點知未開門-0-''
系電話亭到等人黎;;chinG同珊都黎左就企系戈到傾計
傾左吾知幾多分鐘;;珊走左入去叫左穎珊出黎-v-''
吾知講咩好;;剩系知佢令女左好多xp
傾計...傾傾下就去左7仔買野....
好無聊甘系到行黎行去囉
見到塋姐;;又諗住一齊返去
點知一入到去d校工就叫撚哂我地走;;
即系點牙?!"d老師又未走哂你有咩理由無端端叫撚哂我走姐-[]-''冇野丫?>3<
妖!吾q想再返小學拉`-]
費事又有一樣既事發生-0-'''
走人嚕;;
返多3日就吾洗再返拉
真好;;好似eXam甘`
月黎月吾中意返學;;返左又點姐
咪又系學多戈小到嘜甘既野-3-..
都吾知返學有咩用;;;
等待你的回覆中......c0mment'''
|
| 出爐時間2008-12-02 11:05 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]←c0mment啊;;' |
| 2008-11-29 |
|
太好拉`@=]
吾洗返學有成4日甘多哩x}
星期三先開始返^V^
開心死*_*
近排都吾知做咩事
上堂吾留心
老師問我D問題完全吾識答;;;唉._.咩事??!
上堂既時候......成日都諗住第二邊
都吾知做咩事-.-''
唉;;都系算拉
講返第二D野先
星期1返小學;;;^V^真系開心
9月1返過去之後就冇返過囉-0-
星期一返下去都好哩=]
12月先有個CAMP比我地中一D人去.-
唉;;吾撚想去囉
都吾知好吾好玩既;;
派左戈張行程表拉;;無奈囉睇完之後
步操都要步成個幾鐘頭>.<有問題嚕
之後去個CAMP地點之前又話要系學校到練下排隊喎-3-''
完全吾知做咩={唉;;總知就吾撚想去拉-V-''
去到又冇得自由活動喎....跟住又有個吾知咩咩SHOW`!{吊!!
一諗起哩個CAMP就吾知點甘
又冇得吾去-0-好小小覺得間學校有小小吾好-!-
睇下去CAMP戈時好吾好玩先拉;;
之後再同返你地講拉;;0kay?!
可卡;,,生日大快樂!=]
`我要c0mmenT;;-]` |
| 出爐時間2008-11-29 04:34 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]←c0mment啊;;' |
| 2008-11-23 |
|
都有吾知幾多日冇打嚕
因為有時都撚吾比開電腦
今日都系偷偷地先開架咋>V<
琴日返學超正囉
上堂戈D吾講拉
講就講放學嘛-()-
放左學之後就有個吾知咩師生家長樂繽紛-V-
極無奈嚕;;我三樣GAme都冇玩到
我玩左就會連累埋我戈班架拉
樣樣gaME都系我最屎-.-
都吾明做咩無端端搞埋d甘既野出黎=0=
下個禮拜開始換冬季拉
你地又幾時開始換牙;;;?
我吾系幾撚想換嚕;;吊咩??!=(
戈件甘既死人3又吾系長喎
鬼死甘短;;;吾中意囉
同埋件冬季極之似我間小學戈套囉
都吾明點解次次都系甘
仆街!!!-]次次搞到我爆粗
好吾低得囉-()-
呵呵!=]我擺左隻最心愛既歌哇;]
大家聽完之後比d意見我哩!!
(完了;;)
cM哦-]]]
想你的每一天;;;;正等待著您*=] |
| 出爐時間2008-11-23 01:37 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]←c0mment啊;;' |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|