| 2008-09-26 |
|
5日之後...
就系我既生日拉^___^
26/9
早會系到講廢話
上到課室
又系我地敬禮既時候拉`
敬左一個老師冇敬第二個
笑死我地囉-.-''
張sir話我地吾放佢在眼內喎xp
玩野咩?!
做咩冇端端要放你在眼內姐?!=|
lunCH時間;;
起正;-]
d飯盒都吾好味既
冇野講;
放學
我地班變左做留堂班-v-;;
好想知點解囉x_x
今日講住甘多先
記得cM比我丫`
|
| 出爐時間2008-09-26 07:23 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]←c0mment啊;;' |
| 2008-09-04 |
|
今日一返到學校就比戈d幫手檢查校服戈d話我個頭兩邊d頭髮吾可以甘樣喎-.-''
吾開心囉
甘真系會整吾到上去架嘛
早會;`
聽老師同同學講英文
其實我吾明佢講咩架
不過都系要聽-.-'
早會完左上到課室之後就收功課
好彩吾洗留堂姐^__^
頭兩堂都系mathS``/__\
吾想聽佢講書
好悶0-0
冇d趣味性既!!-]
小識`
系課室過左lU`
我班同學成日都系到笑
又吾知佢地笑咩xd
坐我隔離再前面戈個男仔成日都比我地d女仔玩
笑到-.-佢又成日搞爛gag喎-v-''
第三同第4堂都系中文
系到睇成語故事
仲要系有小小無聊戈隻-.-"
成日都有功課'''
仲要好似小學甘樣樣都要聽日交聽日交)_(
唉~~-]都吾知挨吾挨到tiM''
最尾戈兩堂系PE
仲以為會好好玩tim
原來系度高戈d.-
成日都系甘悶
冇野好玩
我既高度竟然會系{171}
吾奇的
小學都系甘^__^'';
原來讀中學吾系甘容易架咋
不過都幾開心既
我要cM'''
仲有一個月就系我既birthDAY拉``
比d面留返個cm好喎-.-'' |
| 出爐時間2008-09-04 05:03 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]←c0mment啊;;' |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|