今日去驚呀..!! 因為個 TSA ...驚佢會抽中我TIM..."
行返去學校個陣係咁同瑩估下邊個係其他中學老C黎我地學校...!! 總之就係驚啦..!! b(> <)d
返到去...數左陣報紙....之後就打冷上堂喇.!!
仲以為會朝早講定邊個會TSA TIM..!! 點知唔係..!!
ART...* 一路都好好...係咁油畫啦..!! 畫左D好恐怖GE野出黎..!= =
之後死麥0麥係我塊面都畫左PET紅油..!! 妖...攪到我要洗....!! 死87仔!
之後畫返佢.!! -__-'' 之後畫完冇野做就去搵黎M傾偈啦..!!
冇啦啦有人入左黎嗌NO. 幾驚係我呀..!!! 抽左3個出去呀..!!
中....* 冇講到書...但係做左好多 W.S .... 小息之後又抽左3個出去...
有瑩份呀..!! 之後同左李杰豪講...佢唔應我WO.. = ="
GEOG....*講講下書...又抽左4個出去.....今次有彤份...!!
之後成堂都冇心機....好悶....冇乜聽書..!!
LUNCH...* 去左椰林...今日個呀嬋態度良好呀..!!
唔洗點等...D野好快就黎喇.>!! KEKE.!!
午講.....* SU D人黎比紙我地選最受歡迎同學,,,,,,,差唔多成班都揀甘甘..!!!
哈.!!佢勁無奈囉..!! 之後到陳啟聰講啦....聽唔到...一句都..!! 之後MISS都特登冇問問題啦..!!
ENG....* 開頭個氣氛好恐怖....MISS好嬲....之後就講返TSA同有人食朱古力 GE事..!!
之後就教書....講埋D昆蟲.....妖..好核突呀..!!
成班笑笑笑..!!
功課堂.....* MISS琴日話今日有TALK 但係之後冇,..!!= =
之後做功課同溫PHY..!! 聽日C.T 呀..!!
放學....* 去左練....唉!! 多左3句呀..!!仲要勁長WO...= =
背死..!! 之後去大眾陪瑩買計數機..!!
之後大家都肚餓...一人一半燒墨魚丸....好食呀..!!
食完等車..
返屋企...."
---------------------------------------------
好痛呀隻手.....事發經過係好奇掂下煲湯漂出黎D氣啦..!!
比佢辣親TIM.....痛Q死..!!
完......●
|