今日返學... 朝早 D 風好陰涼呀..!!!
之後好耐冇行去LAM TIN M記....好掛住呀..!! -_____-"
返到學校,,,,,發現個個都係抄功課....包括我...KE...
但係隔離個 UNCLE冇抄過....男仔黎講佢都算乖..!! -V-
MUSIC....* 今日冇心情上呢堂...聽佢唱高音...走音...
起雞皮呀.... 好心就炒左佢啦...! 唉 !?
ENG....* 比D片我地睇同埋比分囉...遲D我地都要考呀...[[ TSA ]]
好驚抽中左我呀....驚呀..!! ><"
MATHS....* 有幾頁冇做到...之後抄彤...比佢話左2句..." 之後就冇野喇..!!
照交..之後教新野...MATHS D 進度好鬼快.... OK明..!!
LUNCH....* 去椰林...好肚餓呀..好似冇食LU... D 人 GE 3變左..!!
個呀嬋換左新3....好7 呀.!! 今日係咁串佢..叫佢過黎又唔過...唉!? 炒左佢啦..!!
中...*又比片我地睇...又係 [[ TSA ]]....今次真係比鎬金我地喇..!!
[[ TSA ]] 害到我地真係慘" 之後比個TOPIC 我地做...
抽人出去講呀....抽個陣...勁驚囉...都未準備好..但係準備左都一樣咁驚...好廢呀..!!
呀SIR好賤呀...冇比時間我地溫書呀..!!
C.T-- BIO...* 鄺 SIR 真CHEAP..冇D威嚴...
派個陣個個通水....=口='' 但冇法子啦...!
30MIN................... 都OK識GE... 背左個 D 都有考...!!
放學....* 一路行一路對 ANS..." 之後又去左許留山飲銀菊露" GD..!!
之後回家...
---------------------------------------------------------------------
聽日晚上 7:00 .....春田花花幼稚園全體師生...上電視...!!
WAKAKA....雖然我唔係好多鏡出...但係大家記住捧埸喇..!! =]
--------------------------------------------------------------------
完...●
|