今日去到M記等瑩...見到個肥婆...個FD遲左少少.....即刻發嬲..."
係我就唔同佢做FD啦..!!
返到去...集隊....個袋好重"
BIO.....* 呀SIR成堂講書講左2頁...其他都係廢話...勁想訓WO...
打左勁多個喊路..."
MATHS...* 比左好多MATHS功課呀.....= =
傻架...成堂係咁做數....快D做晒...假期唔洗做...但係佢月比月多...!!
HIST.....* 講左分LU....38分..." HAPI..!!
進步左超多呀...."之後講書..."
LUNCH.*去左食冷麵+野飲...!!
本身飲銀菊露架....之後轉吠..."哈..
返到去..傾下去BBQ D野..."
之後搵埋李杰豪去....佢去WO...瑩開心到爆啦/!!!!!!!!!
午講.......* 比我地選好同學同老師....個個都揀甘SIR..同甘..."
2個都係甘..."
CHEM..........* 教D野好難明呀..." 係咁做錯左..!!= =
今日有講座....SO 早左4個字落堂呀"
H5N1講座......* 聽佢9 UP.....好憎呀..!!
悶死人...開頭抽個NO.幾驚抽中我呀..."
點知係2號......勁好笑..!! 之後個半個中....個個係到訓覺...因為佢講D野真係好悶呀..."
同埋聽左個歌仔...好得意呀把聲..." 甘SIR都有訓覺'''''''
放學返屋企......* 去到車站..即刻有車呀......!
之後返屋企...熱到死呀...''''''
完..●
|