今日係 M 記等瑩..之後就返學校LU.."
PHY....*好鬼憎佢呀....一路上堂一路啤住佢囉.."
中...* 呀SIR真好...比時間我地溫ENG..."
ENG ...* DICT....錯左少少...好唔抵.."
LUNCH...*去左 M 記食..;
波佢地個位比人罷左..."
本身今日40號午講架..但係掛住睇報紙唔記得左.."
D.T....*用電腦畫野"
之後上到去又玩.."
放學....*留係學校玩..."
食糖同朱古力....之後同鄭啟明玩..= =
拎左佢個公仔....成塊拖地布咁..."
之後嚇瓜瑩呀..." 之後就玩喇"
返屋企....即刻有飯食....勁呀..!!!
------------------------------------------------------------
春田花花幼稚園**
我.彤.波.明.蛋.賴翔都係春田花花幼稚園 GE學生..."
瑩係 MISS CHAN...我係貓貓同學.. ( 唔記得叫咩名 )
彤係呀JUNE 同學.....波係呀MAY同學..
明係GOOSE同學.....蛋係麥0麥同學...
賴翔係麥兜同學......哈."
校歌::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
我們是快樂的好耳痛....
我們天天一起歌唱....
...........
------------------------------------------------------------------------------
完..●
|