今朝細路個fd 成6:10打黎...痴線架.."
咁鬼早///比我鬧左輪...冇聲出.." 抵死..!!
之後訓到10:30起身..."
坐,係到半個中到先撿野..."
之後打比呀may同學....( 波 )
佢黎 K.T比返電話我....正唔到呀..!!但係都THX..."
之後去左APM.....今日好熱呀...著左短3短褲...
聽住MP3就去LU....見到佢....之後每層都睇下野咁.."
去左KFC食野...10蚊..好平呀..!!
本身去無印買筆芯架...但係多人到爆...= =
冇買到..之後去左扭蛋...呀MAY同學扭左個散字包....
好細個架..."好得意呀..好想要個柑桔仔.." ((( Q )))
之後呀MAY同學又去左ELLA到買左個手指編織...好疑問係咪真係得..."哈!!
又上左去豐澤睇電腦...聽日買LU....KEKE..."
THEN..就去左百老匯正返我部電話,,,,唔知得唔得..."點知未安裝晒WO...
所以先唔得....聽日自己正下先.." -V-
之後呀MAY同學要返屋企拎野食比佢家姐食...
OH~ 要走LU..."之後我都返屋企喇..."""
返到黎...悶死...!!
睇小丸子//\ 好低B呀...!!
今日係愚人節...但係冇玩過人.....
人地都冇玩過我....太好喇..!!!
完..●
|