今日返到學校....坐係到...等集隊....*= =
之後聽7頭廢 up ....冇聽過佢 up 野囉..."
返上去...就等上堂喇...!!
ART ... * 係到油返上次個立體畫... 好快過...."
中...* 聽佢講書....都OK 啦..."
GEOG.....* 好想死呀....勁憎上佢堂囉...!
發白日夢...."
LUNCH....* 去左椰林.....之後好快食完就走LU...
我地後面個CAR 係MISS...唔敢咁大聲講野囉..."
之後返到去,,等開門...仲以為個 屈嬋唔開門比我地TIM..."
點知今日冇聽 7 頭 UP....下晝要落去...但係MISS 都傻傻下啦...!!
之後落去睇表演...唉..本身搵到個令位架....點知佢地搬左位WO...攪到係後面坐個D...糯左..!!
ENG....* 聽書....悶死...!!
功課堂....*落左去個 D STALL 到睇人玩...= =
之1好悶咁過左 30MIN...
放學...* 同明明走..."之後去左 M記....溫下 FEELING...
今日好多野溫呀...!!
完..●
|