今日返到學等集隊....
, 之後又係聽英文... (因為eng week )
之後個mrs richman 煩到死...講得勁慢...."
上課室....好 支力 呀.."
今日明明冇返...幫miss 寫手冊..."
bio...* 冇乜野..."
平常..."
maths....* 又做數咁囉..."
個個係到嘈...冇乜聽過書...!!
hist....* 係到講書....真係一句到聽唔入呀..."
今次C.T一定唔合格啦..!!
lunch....*去左椰仔..."
太好食喇....食包包個陣..佢比左2個牛油我地呀..!!
keke"
chem..* 一入到黎...就比個test我地做...
唔識係到鬧....勁惡呀..."!!
之後有好多都唔係好識..= =
比佢講左句咁囉..!! on9架..!!
功課堂...*去左睇drama...." ( romeo & juliet )
又係聽英文....其實有好多都唔識聽....都係估估下咁囉..!!
之後係到笑...!!! 男人扮女人....( 仲要係肥婆 )....笑死人呀..!!
放學返屋企....*
puppy同 daddy真係曳曳喇..!! 哈..."
完..●
|