今日未返到學校個時我已經係勁緊張,,,,
因為一間個堂...要presentation呀...!!!好多字都唔q識讀wo...= =
我地連報紙都冇算呀,,,!!!為左份咁ge k樣....唉..."
eers...*開頭係到講埋d無聊野...onon99咁...'
之後後尾個半堂先presentation呀...!!!
好彩冇我地份姐..但係miss叫我地做ge野我地都做晒...keke
中史...* 對住個死人白粉佬..見多一秒都想死呀...!!!
maths...*都ok啦....係咁做w.s.....死死下咁囉..."
lunch....*去左下面買野食...買左10蚊..."
又唔好食....唉...!!! 薛左比佢tim...= =
中...*係咁講書...之後正返勁少時間....
但係都冇時間比我地溫書....
成日起哄,,,= =白痴.."
C.T--中...* 份卷勁easy囉...!!
全部都識ge....除左最尾個題囉...ke.."
放學...*留係學校玩.."
之後傾偈...."感覺良好...!!!
返屋企....*
呀媽比我去石澳呀..!!但係講到我好似好曳咁...= =
完...●
|