今日都係好似平時咁等 MISS CHAN啦.. ( 瑩 )
之後講左句 GD MORNING MISS CHAN ! 好乖呀我...
返到去..數報紙...個死人P FAT 扮晒野咁...=口=
唔比我入去拎 較剪WO....妖...之後用手自己MEET囉....... MEET到隻手好痛..."
之後MISS MA 入稷問我要唔要較剪...勁憎佢.... ( 自從佢鬧完我之後 )"
勁串咁答返佢.. : 唔洗WO..." 係心到勁想一巴車埋去囉..." 懶好心... !!
之後數完...比個死人 P FAT拎入去啦..佢又唔拎WO....傻架..."
要我自己拎.... 晒架子呀...!! ( 睇個樣都係啦 )
MUSIC .... * 唉..!? 唔想上呀...唱歌..."好難聽..."彈琴..我諗佢都係上左 1,2堂咁啦..."
差到爆屎..."
ENG .... * 一入到黎,,收野...之後鬧我地傾偈....個樣唔係好掂WO..."
最好唔好激嬲佢喇..!!
MATHS .... *今日D數唔掂到爆啦...唔識WO..."
傻架....教左D唔知咩..." 難到爆呀...!!
LUNCH ...我同呀JUNE同學 (彤 )都未攪掂..."
LUNCH ....*去左椰林...之後食左個飯..唔知係咪熱啦.."
冇咩胃口囉..." 食左好少....
之後溫GEOG..............................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
又冇得聽40號午講喇...諗住可以笑架MA..."
之後係咁溫GEOG囉..成班勁靜....B班播英文歌聽到晒.." KA..!!
中...*係到做 W.S....唔識做WO..." KA.."
之後做晒又溫書LU.....功課堂之前個堂都唔係咁好架咋....
成日都冇左D時間比左我地溫書GE.."
之後甘SIR叫左 MISS CHAN放學搵佢..."
功課堂 ..... * C.T--GEOG ...一睇唔係好識WO.."
之後好多地方都唔知岩唔岩囉..."
放學....* MISS CHAN同我去左搵甘SIR....原來甘SIR係想叫 MISS CHAN登分....
嚇到佢丫..."
之後登完分就返屋企LU....好曬呀..."
我諗熱都係行返匯景算喇.."
返屋企....同呀媽講話買冷 3....佢話返黎先算..'
之後本身話唔買架..點知佢話聽日放學打比佢..."
睇下點先WO..!?!?!?
----------------------------------------------------------------------------
我警告你呀..死麥0麥..."
我叫得巴..唔係叫巴得呀...."你再叫錯...叫MISS CHAN比個缺點你丫喇..."
唔彩你呀...!!!!
完..●
|