唉...而家係人屋企...發脾4...勁唔開心...
勁唔想黎.....個個黎呢到食飯...= =
得我一個...,死死氣黎...
好辛苦先借到部腦打日記...= =..
車...以為自己電腦好勁.....借都唔借...要佢呀媽講先得...ke..
連你呀媽都幫我...睇你死未...ha
今日比人逼左起身去飲茶..之後悶死...返屋企...
打比瑩...傾冇一陣就收線...= =
做埋miss chan比d功課...exam..*
之後就沖涼過去佢到...= =
悶死...咁耐先借電腦比我.....一陣你就知死...-_____-"
唔講喇..佢返左黎要比返佢玩喇...= =
係咁啦...byebye..!!!!!!!!!!
|