█”,.|麻木天真的愛慕>"}}★

暱稱: 。﹒◆K0EI●→
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...
koei : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

怪....*

2006 年 1 月 20 日  星期五

今日冇兜到大圈返學校...
去到學校門口...停左3次...開頭以為檢查儀容..><因為見到根頭..
之後走左....見到7頭...係到講講講...唔知攪乜..
跟住問到我地個到..就話唔可以唔兜圈..好易發生意外...= =
車...又唔會車死左ge...!!!!!最樣衰ge係...講埋我個名...-____-妖..!!最憎..

上到去..個個都好怪咁望我....因為第一次用負離子個樣視人...*

art..*油畫...傾偈....對面個條油..冇畫個= =...坐左成3..4堂lu..
一d野都冇...-_______________-

中文..*對卷...死lu...驚驚...><
                                     好彩合格...69分...唔好得幾多...= =但係有好多人唔合格...
彤仲喊呀...唔好咁啦,....下次+油...ok..?

地理..*又對卷...今次都係冇咩信心..但係都合格..又係69分.....= =
                       瑩好慘呀.....得....分...><又係個句啦,,..下次+油...

lunch..*去左椰林閣,,,又兜大圈....頂!!行到好支力呀...= =
     食左個b餐..好耐冇飲佢d湯...正!!!           食完去左買左枝筆筆..../\/\
返去個時..唔記得左兜大圈...行q錯左....`    〞

英文..*又講喇,....訓話....miss chan係好..但係好中意訓話...= =
英文成班得6個合格..=o=...總分一個合格...
點解會咁..???               未試過....!!恐怖呢.....冇講分...10成9唔合格...ha

放學撿課室....馬騮特登留低左張大過紙,,,..收埋係簿櫃到...=o=
唉...唔理佢..!!!!由佢死囉.."
之後去左聽歌唱比賽.....唔好聽ge....有人勁扮野...憎..!!有人唱到好嘔...=口=
聽左好耐...走人....又兜大圈...陪瑩等車.....*
我走個時..冇啦啦有個外國人問我邊到係mtr...??我答左佢呀...仲用英文tim...
haha...佢明wo...好驚喜呀.....

返到黎..冇人...睇電視....then都係咁.....**..

                                                       今日所有野都好好好怪..........."||!.*

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 312 | »