今日差唔多11:00先起身..
我睇左一陣電視就吸麈..洗碗''幫鼠鼠換'木康'哈哈________________
之後我就訓係到睇電視///////
睇到1點幾我就做暑期作業....正返晒d閱讀理解''''
到左3點幾我做晒d暑期作業..我就出左去睇電視..
之後我幫我ba去買野.////我買左2個包包..我一個我細佬一個""
好食呀..搞到我而家都好想食[][]
本身我表姐今日黎ga ma...點知呀ma要返工..so表姐話唔黎..
但係唔知聽日唔會黎___
希望會啦..''我等佢買mickey比我ga ma..>"<''
但係我呀ba就慘luuuuuuuu////////
佢見得我表姐個女一次咋:::...
聽日ba又要返工````
慘_________++++
係咁啦...__
|