| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 31 日 星期日 
|
去阿女麻屋企  |
今日唔知有d咩親戚去阿女麻到..我阿媽緊係唔汁輸ga啦...一定借機會去打麻雀ge..
so今日1點幾就出左去飲茶..then就上去lu..上到去芷琦又唔係度..咁咪睇下電視...
跟住睇阿爸打麻雀..then芷琦終於返黎啦...跟住就同佢玩啦..
之後班親戚黎啦..好嘈囉..芷琦嚇到喊呀..哈..
到左7點就去食飯啦..有d唔係咁好味囉我覺得..
之後食到8點半到就走啦..9點3就返到屋企..
then就沖涼& 打日記..
今晚又聽新香蕉啦..聽埋應該3點訓lu..哈
聽日又要做功課啦..唉..
|
| 刊登時間︰2005-07-31 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 30 日 星期六 
|
補打日記仔---去姑姐屋企  |
今日阿媽又去姑姐屋企打麻雀啦...佢好早就出左去lu..
我5點到先搭車去..去到個肥婆管理員勁煩囉...我一入去佢問我你搵邊到ga..
我咪話10樓囉..之後又問搵邊個室呀..oh..我鬼知咩..我又唔係住依到..
跟住又話你打去問下或者去出面禁上去呀..佢都白痴ge...我都唔知佢住邊個室..點禁上去問呀..叻女..

如果佢問我搵邊個呢..我估我會答佢..搵你阿媽得唔得呀..真係呀..
跟住咪打去問阿媽囉..條肥婆又要我填咩身份證no喎..真係煩到嘔呀..
我依d正當人家..驚我燒左你棟樓咩...低能ga..
上到去俊仔唔係度..so就睇電視啦..
睇到咁上下俊仔就返左黎..then就同佢打機..打boxing& 踢足球..
之後食完飯就同俊仔&''滑d''(工人)落去踩單車...
我都唔識=.="之後''滑d''教我..跟住有個細路係度串喎..
話咩咁大個先黎學踩單車呀..then我咪串番佢囉..話唔得ga..我邊有你咁叻呀..識踩單車..
跟住佢就走左啦..哈...跟住就返上去lu..睇左陣阿爸同俊仔打機..
到11點幾...阿媽終於打完麻雀啦..之後就返屋企啦...
返到黎睇左陣碟..2點幾就訓lu..
|
| 刊登時間︰2005-07-31 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 25 日 星期一 
|
| 去書展 |
到左10點9到就去百佳買水..差唔多11點就去地鐵站啦..我已為我會遲到tim..
then就搭地鐵去灣仔..我而家先知有灣仔站ga=.="..差唔多12點就去到啦..
點知有間野話賣哂..之後啤話個d人話去hall 2可能有..then我地就去左hall2...
之後就去左兒童天地...原來個度有好多文具ga..
到左2點到就走啦..走個時見到好多人排隊入場..突然覺得阿女真係好叻ge姐..識約早d..哈..
跟住諗住去m記食包ga..點知勁多人囉..
then見到樓下有間茶餐廳..咁我地就去左個度食沙嗲牛肉麵..仲係個度見到葉芯樺同佢d fd tim..
差唔多4點幾就返新都城..搭地鐵個陣就開始有少少發癲啦..係咁笑..
之後就拎張相去過膠..成$8..真貴..不過算啦..
咁去左1期又話無..最後去左2期個間買..$5咋..抵呀..
之後阿媽打黎話去美心快餐食飯..so啤&阿女就陪我去等...thx
之後食完就同阿媽買雪糕&雞蛋仔返屋企食..
今日收獲:1本新Monday
小方教英文ge書
小方張相加過膠
1個file
1個大盒 |
| 刊登時間︰2005-07-25 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | »
|