今日一早起身...2隻眼腫曬@.@唉~可惡!!憎死你地...><
番到學校~see到梓樺哥隻眼都係勁腫~問佢咩事la...咁佢就講la...話佢老豆打佢...講講下就眼濕濕,,想喊想喊咁...嘩!!第一次睇到男仔喊...(除左我細佬)...喂!!唔好喊la...唔好咁傷心la...
上宗教...個miss唱左首歌...歌詞全部都係新約果D卷既名...超好笑...D音來來去去都係果幾粒...來來去去都係果幾句...D歌詞又唔岩音~不過佢唱得好好笑...
今日繼續打風落雨...Lunch係有借等於冇借...好慘!!
唉...比人禁出街+禁玩icq...好慘呀~一玩電腦就比人啤啤啤~可惡的是佢地係可以囉埋凳仔坐係我格離睇著我玩lo...好嬲呀><你地唔係唔知咩叫私隱呀??好過分lo...憎死你地呀><... |