-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 10 月 19 日  星期三  

 

Layman Compulsory Competitive Complicated Composition

今日,,Acme發左癲呀!!成日勁講<<Layman Compulsory Competitive Complicated Composition>>...

哈哈!!你地識唔識呢幾隻字呢??冇聽903 D人就唔識家la!!

佢成日勁講~講到我開始背唔到都比我聽到背到la!!kaa,,當我背到之後我又勁講la!!haa~

Acme話佢講完<<Layman Compulsory Competitive Complicated Composition>>會覺得好開心wo...

死la!!呢個世界又多多個傻婆喇~!!

佢仲要係專登去背...嘩!!要將佢轉介去精神科...XDD,,

 

今日我格離果個冇番學~個個都問我佢咩事...鬼知咩??

冇左個人係格離...勁冷清wo~不過以前f.1呀珧坐我格離果時都慣la!!

今日mizz崔又冇番~有的...是一堂空堂~太好!!果堂就改左佢dict~同寫左信比朱朱~

哈哈!!有好多野要講呀!!談卿家你有難了~!!有冇人唔知發生咩野事呀??

kaka!!有人摸佢wo~佢叫埋佢叫<<俊俊哥>>tim...

你大煲lo~唔好比人污辱呀!!知冇??小心D佢la你自己...XDD,,

今日上PE~考擲餅餅~唸著死梗la~點知有7分wo!!

呵呵呵~好感動呀!!

琴日發現A班又有一個人叫<<芷穎>>~HAHA!!同名WO~

哈哈!!我梗係去識下佢LA~

勁NICE WO佢...決定左~

佢叫<<芷穎(拍2下掌)>>我叫<<芷穎(拍1下掌)>>!!

KEKE!!有趣有趣~

有LA~咁日係咁多...最後講番句...

~!!Layman Compulsory Competitive Complicated Composition!!~

 
刊登時間︰2005-10-19 08:12 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 18 日  星期二  

 

一百億益生菌,,XDD!!

繼續<<置中&分隔線!!>>哈哈哈!!

呢排勁like飲益力多多!!一個2,3枝~都唔知點解飲咁多,,又唔係特別好飲~不過又好想飲wo!!

1枝都有一百億益生菌...e+我有勁多益生菌la!!哈哈~

真係成個人健康曬la...太好了!!

今日Geo...好彩葉sir今日冇鬧人~

不過真係勁憎佢`好過份~too bad!!

派左2個Quiz!!哈哈~唔錯唔錯...

Maths Quiz~31/40~太好啦!!又用3字頭~勁感動wo!!終於覺得對maths有番少少咁多多希望喇!!

中史quiz~差一分滿分la!!不過大把人滿分~

放學Choir~最終決定都係唱英文~下??想唱中文多D wo~

不過是但la!!都係咁like練歌家la!!

之後又係see佢地打波``今次冇食到波餅~gd!!

不過shir佢話佢食左3個,,哈哈`小心D la下次!!

無啦啦see到有個F.1係度搞亂擋~有D問題家佢~

seesee下又發現原來佢同我同一間小學~真係影衰曬!!

不過佢真係好有問題~聽ming姐問佢平時又冇人理~又勁活躍~

佢係咪有咩精神病呢??

唉~呢個世界真係咩人都有~

!!我e+好嬲你呀!!好憎你呀!!!!!><點解你可以咁對我家??

刊登時間︰2005-10-18 09:03 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]