今日,,Acme發左癲呀!!成日勁講<<Layman Compulsory Competitive Complicated Composition>>...
哈哈!!你地識唔識呢幾隻字呢??冇聽903 D人就唔識家la!!
佢成日勁講~講到我開始背唔到都比我聽到背到la!!kaa,,當我背到之後我又勁講la!!haa~
Acme話佢講完<<Layman Compulsory Competitive Complicated Composition>>會覺得好開心wo...
死la!!呢個世界又多多個傻婆喇~!!
佢仲要係專登去背...嘩!!要將佢轉介去精神科...XDD,,
今日我格離果個冇番學~個個都問我佢咩事...鬼知咩??
冇左個人係格離...勁冷清wo~不過以前f.1呀珧坐我格離果時都慣la!!
今日mizz崔又冇番~有的...是一堂空堂~太好!!果堂就改左佢dict~同寫左信比朱朱~

哈哈!!有好多野要講呀!!談卿家你有難了~!!有冇人唔知發生咩野事呀??
kaka!!有人摸佢wo~佢叫埋佢叫<<俊俊哥>>tim...
你大煲lo~唔好比人污辱呀!!知冇??小心D佢la你自己...XDD,,

今日上PE~考擲餅餅~唸著死梗la~點知有7分wo!!
呵呵呵~好感動呀!!

琴日發現A班又有一個人叫<<芷穎>>~HAHA!!同名WO~
哈哈!!我梗係去識下佢LA~
勁NICE WO佢...決定左~
佢叫<<芷穎(拍2下掌)>>我叫<<芷穎(拍1下掌)>>!!
KEKE!!有趣有趣~

有LA~咁日係咁多...最後講番句...
~!!Layman Compulsory Competitive Complicated Composition!!~
|