今日既中文堂又玩小組討論...<<我理想中的世外桃源...>>呢個topic好廢...講明((理想中))咁又點討論呢??
是個係咁E作左少少野來講...點知被人第一個袖中~shit!!勁無奈wo~仲要係第一個!!toobad~
出到去...又係講D行野...我認為~點點點,,點點點...一大論之後...
就勁多冷場...呀橙係個坐度舉埋橫額...勁野!!thz你地!!
哈哈~超勁咁打破左一個冷場呀!!哈哈~我仲帶出問題tim wo~勁唔勁呢??哈哈哈~
不過之後就冇野講!!成組人都冇出聲~我就企係度勁撕紙紙...keke!!

今朝早會,,Miss lee(唔係英文果個)係度分享...
最後都係帶出生命係短暫既果D道理~
完左之後...miss崔又同我地講話要點點點珍惜生命...
講講下~佢就講佢阿女麻係夢中去世...
講到果度~佢就將手上張紙勁摺勁摺...變左勁細張~
唉~!!see得出miss崔幾傷心~爭左未喊出來...願主祝福佢地啦**

放左學~又食左個波餅~中肚...真係慘~不過好彩係排球姐~如果係足球實內傷..
之後去左學琴la~由學9個字變左得曬半個鐘~佢話比我既3個字家姐上wo~
不過冇所謂la!!希望佢考到個9級la~都希望我唔會因為少上左個3個字而考唔到7級la!!
e+唸唸下!!考唔考都7級係一個好大大大既問題!!勁驚tim呢一刻~
11月考la~勁驚勁驚勁驚!!死LA!!真係好驚呀!!><

今日...哈哈哈!!玩番<<置中&分格線>>...d字去到中間~
HEHE~e+易復克MA!!嘻`
|