-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 10 月 17 日  星期一  

 

我理想中的世外桃源...

今日既中文堂又玩小組討論...<<我理想中的世外桃源...>>呢個topic好廢...講明((理想中))咁又點討論呢??

是個係咁E作左少少野來講...點知被人第一個袖中~shit!!勁無奈wo~仲要係第一個!!toobad~

出到去...又係講D行野...我認為~點點點,,點點點...一大論之後...

就勁多冷場...呀橙係個坐度舉埋橫額...勁野!!thz你地!!

哈哈~超勁咁打破左一個冷場呀!!哈哈~我仲帶出問題tim wo~勁唔勁呢??哈哈哈~

不過之後就冇野講!!成組人都冇出聲~我就企係度勁撕紙紙...keke!!

今朝早會,,Miss lee(唔係英文果個)係度分享...

最後都係帶出生命係短暫既果D道理~

完左之後...miss崔又同我地講話要點點點珍惜生命...

講講下~佢就講佢阿女麻係夢中去世...

講到果度~佢就將手上張紙勁摺勁摺...變左勁細張~

唉~!!see得出miss崔幾傷心~爭左未喊出來...願主祝福佢地啦**

放左學~又食左個波餅~中肚...真係慘~不過好彩係排球姐~如果係足球實內傷..

之後去左學琴la~由學9個字變左得曬半個鐘~佢話比我既3個字家姐上wo~

不過冇所謂la!!希望佢考到個9級la~都希望我唔會因為少上左個3個字而考唔到7級la!!

e+唸唸下!!考唔考都7級係一個好大大大既問題!!勁驚tim呢一刻~

11月考la~勁驚勁驚勁驚!!死LA!!真係好驚呀!!><

今日...哈哈哈!!玩番<<置中&分格線>>...d字去到中間~

HEHE~e+易復克MA!!嘻`

刊登時間︰2005-10-17 08:43 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 16 日  星期日  

 

紅白鬥??

琴日睇左台慶搞出來果壇野~D男女歌手係度鬥果個...有Endy+hocc wo~gd!!ok好睇la...哈哈!!最好睇係arr奴跳舞wo真係!!haha~不過seesee下~發覺有D搵黎搞~嘩!!EO2e+好似好紅咁wo...不過我都幾like佢地...跳得又唱得ok...!!

今日,,成日都係hea...+溫左dd仔咁多書~5點幾6點沖完涼~攤左係家姐張床到聽收音機,,無啦啦有秋風飛過...係勁正wo!!秋天終於明顯少少la~之前果D熱一日涼一日咁...= =無啦啦覺得,,家姐間房真係勁正...張床又對住個窗wo...正呀!!唉...我間房= =

今日得咁多...

 

刊登時間︰2005-10-16 08:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]