|
|
~~~~~~~~~~~~~~哈哈哈哈!!頭先終於see左NANA la!!同shir,gi,na,kai俚,winnie,芷穎去see!!=]幾唔錯哇~!!今次睇,,對d情節冇咩感覺_*不過,,好愛佢地既音樂...果2首主題曲,,平時聽唔覺得特別好聽~不過睇戲果陣~勁好聽呀!!!!!!!!!!!!*一來,,有野睇下!!二來~劇院有10幾個喇巴...比起係屋企Fung機正好多!!>3<三來,,果幾場係live~睇著佢地投入既樣...特別有feel~55...欣賞他們那份投入=]
睇睇下...有感而發~發現一隊樂隊紅左既時候,,做既音樂係會差D...係樂壇要錢,,要商業...比呢D野限著曬...d音樂都係會差咁D野...
爆愛NANA...hey,,mk punk仔punk妹們~這些才算既punk衫!!知冇??
睇緊既途中~到shir&kai俚發現左:娜娜似何韻詩...奈奈似李心潔...阿泰(Drum那位)似Y文/Otto...呀蓮似雷仲德...Bass果個(唔記得咩名)似吳彤~哈哈,,都唔知係咩佢地來的X]
想買漫畫see呀XD!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
嘩!!恭喜發財!!終於都考完試!!X]太好la!!e+冇野做~一陣2:15去see"NANA"正呀!!中島美嘉!!我黎LA~~~~~~~>3<哈哈!!好開心*2萬個開心呀!!>3<
頭先考MATHS~嘩,,唔識!!><"E+好眼訓...唸左成朝野!!冇一題係唔洗唸既!!AoE,,最憎唸野家la!!>"<
哈哈~UT完!!做咩好呢....=]kaa,,勁多大計~!!今日:睇NANA~聽日:去HMV買碟~=]冰個同我去呀??尖沙咀呀~快D找人同我去la!!
測完驗!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!喪玩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |