-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 11 月 11 日  星期五  

 

(更新!!)NANA~>3<

 

~~~~~~~~~~~~~~哈哈哈哈!!頭先終於see左NANA la!!同shir,gi,na,kai俚,winnie,芷穎去see!!=]幾唔錯哇~!!今次睇,,對d情節冇咩感覺_*不過,,好愛佢地既音樂...果2首主題曲,,平時聽唔覺得特別好聽~不過睇戲果陣~勁好聽呀!!!!!!!!!!!!*一來,,有野睇下!!二來~劇院有10幾個喇巴...比起係屋企Fung機正好多!!>3<三來,,果幾場係live~睇著佢地投入既樣...特別有feel~55...欣賞他們那份投入=]

睇睇下...有感而發~發現一隊樂隊紅左既時候,,做既音樂係會差D...係樂壇要錢,,要商業...比呢D野限著曬...d音樂都係會差咁D野...

爆愛NANA...hey,,mk punk仔punk妹們~這些才算既punk衫!!知冇??

睇緊既途中~到shir&kai俚發現左:娜娜似何韻詩...奈奈似李心潔...阿泰(Drum那位)似Y文/Otto...呀蓮似雷仲德...Bass果個(唔記得咩名)似吳彤~哈哈,,都唔知係咩佢地來的X]

想買漫畫see呀XD!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

嘩!!恭喜發財!!終於都考完試!!X]太好la!!e+冇野做~一陣2:15去see"NANA"正呀!!中島美嘉!!我黎LA~~~~~~~>3<哈哈!!好開心*2萬個開心呀!!>3<

頭先考MATHS~嘩,,唔識!!><"E+好眼訓...唸左成朝野!!冇一題係唔洗唸既!!AoE,,最憎唸野家la!!>"<

哈哈~UT完!!做咩好呢....=]kaa,,勁多大計~!!今日:睇NANA~聽日:去HMV買碟~=]冰個同我去呀??尖沙咀呀~快D找人同我去la!!

測完驗!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!喪玩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

刊登時間︰2005-11-11 12:04 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 9 日  星期三  

 

Piano Test=]

今日考琴LAAAAAAAA!!練左好耐...終於考LA!!早左差唔多成個鐘去到...好KAI呀><勁早...d人都未開門la!!去到等等等等...早左好多考~因為我之前果個人遲到...有la!!考啦到我~個考官,,個外表有d好笑=]又唔笑得wor!!忍笑...X]之後考...都係咁la~scale first,,之後彈左果3首歌過佢聽...之後sign reading(最炸...)之後oral...oral超難呀><

之後...一點半番去sch補考~去到chirming到左la~之後去校務處問!!個謝小姐好似咩都唔知咁~心唸,,下??唔係應該準備好曬既咩??之後叫我地係medi rm度等~等左...我唸10年度la!!終於找到miss崔~又擾攘一大輪之後就考la!!嘩~有D唔識~好多都出中我冇讀過果part~唉...><

考完~同chirming去左lib...好耐~勁眼訓!!個lib又舒服wo~勁想係度訓...@@

聽日考geo同中史~2科都唔多掂~都要背!!死la~實背唔切...><

UT尚未完成...同志仍須努力!!

刊登時間︰2005-11-09 04:07 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]