-Call me Koey -Nov 16th 1992 my regrets -I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp -Im emo -I love rock music -I hate the ppl who wrong me -Im afraid of crowd -IM NOT OKAY
今日中文呀!!>"<做唔切差1題...魚~份卷有成6篇野!!點做呀??><"得果9個字~x佢個yz...= =" 琴日,,上網聽番"組band時間",,因為有呀焜同Endy~所以聽番,,呀!!!!!!!!!!!!!!好慘!!真係少D心血都激地...>< 首先~琴日先知高潮樂隊剩番3丁友...><我親愛既goro同e-pui離了隊...呀!!唔好咁la好冇?? 之後同Endy,,仲傷心~佢話下年會去紐西蘭唔會出黎...係紐西蘭同佢隊band寫多D歌之後先出過來~不過出黎唔會再有"周國賢"呢3隻字...只有"Zarahn"...><呀...!!以後都冇周國賢la!!唉~不過我會支持Zarahn的!!Endy!!!!!!!!!!!!!!!!!!繼續向你既好音樂進發la!!我support你!!!!!!!!!!!!!!!>3<
聽日考琴la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!2000000000000000%勁驚!!考完又要番sch補考IS...好煩tim...由細到大最憎D煩野!!不過好彩有chir ming同我一齊補!!
好la~最後同25仔講句生日快樂!!>3<
第1日的UT...history & english~2堂都係黑面神上,,2科都叫ok...希望出到黎個成績會過得去LA><... 聽日考中文~唔知溫咩野...SHIR仔話聽歌練聆聽=]勁野!!好的`` 唔溫中文LU~E+唸緊溫GEO呀~IS呀定係中史好...><好苦腦TIM... 一陣又要去學琴!!星期3考LA><好驚呀!!勁驚考唔到...考唔到又要曬多好多時間>"<
都冇野打LU...繼續溫書LA~加油呀各位!!