|
|
|
-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY |

|
| MORE... | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| .................... |
溫書溫書&溫書
聽日考history同英文...英文唔知溫咩好,,所以成日都獻給了我親愛既history!!>"<
好多野要背呀!!><"死背爛背,,不過都慶幸有得背...如果要我理解,,我實死!!><
果幾條long quest...背左我成日,,終於都背好!!>3<"好開心,,不過仲有勁多野未背...呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好煩呀><
唔打了~努力讀書!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!加油呀各位同學!!
|
| 刊登時間︰2005-11-06 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| Maths fun day!!XDD,, |
今日(星期六)...7點開始做數,,計到1點補數...3:00~4:30mr黃同我地補課都係數~,,去518室,,係新翼果邊,,上到去~都幾多人下~個環境勁正lo...d野勁新!!D同學個個係度玩緊果d maths玩具...D人未黎齊,,所以同呀sir吹左陣水~講下咩叫"淆底"!!呀sir話係玩街霸想chuk絕招但係chuk唔到就係"淆底"~!!哈哈...笑爆咀...之後D人講咩既就關淆底事~有個圓形既玩具,,比佢地叫左做"6角淆底"~XDD,,阿sir之後彈多句"串咀呀??"~XD,,
人齊...開課la...有歷以來未試過咁留心上maths~正!!明左D野...就係"要不顧一切咁一開始將佢地fractorize!!"哈哈~簡直係獲益良多~!!之後,,我,,gi,,na,,橙,,梓樺同chirming最遲走,,幫埋智遠搬凳~wa!!有得答lift...gd!!之後...講講下,,唔知冰個叫埋智遠一齊食野...點知話"好呀!!"...=□=方爆了我的咀...勁驚tim!!@﹏@之後,,chirming先走,,我地就到智遠一齊去左m記~有個呀sir係度...講野要小心D~想叫9睛就唔得~哈哈`食下食下,,爹下爹下...原來呀sir就咁憎"呀邊邊個"家~呀sir都話佢超煩...橫回立體聲!!哈`
今日勁充實tim...成日就係maths~e+忙緊history!!果幾條long quest背q死呀><
1E同學加油!!齊齊入3E!! |
| 刊登時間︰2005-11-05 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 89 | » | |