今日一早...
左眼勁痛勁腫同勁細~AOE,,好煩呀><
一早就滴滴滴左好多眼藥水...冇補如事!!T.T
20000人問我隻眼咩事~~因為.........
我左眼o急仔沖涼...得未??kaa,,XDD
成日都流眼淚呀><真係好"感動"= =
頂...流流流流夠未呀??><
今日IS,,實驗~10分哇!!
不過差唔多個個都10分=]
好多功課呀今日><勁多報告(感覺上)...
中史arr...!!好多野好多野><
宗教呀><成個單元...
e+老豆去左買MON呀!!
有得換MON lo~~!!哈哈~
E+個mon都唔知係咪有病~
always用唔到...= =
都唔知打比lo~好多眼水呀T.T |