今日,,一早就托左個結他返學~一丁友自己托...好悲涼...= =番到去,,原來Miss Teng冇番學...too bad la><Kai左tim...不過2堂Music都有reher...係咁2練左幾次咁大把~不過如果要我地今日考就一定死><
練完仲有好多time...so,,係個music rm度就周圍Hea...囉左唔知洪爺定小鳥個結他黎彈...超勁!!冇條線岩音,...haha~好辛苦咁幫佢教左2條...冇能為力...=]之後發覺原來music rm係有套鼓的,,係散開曬既鼓...10分之咁可憐...曬左la><不過可能sch冇咩人識打~5......too bad~
上堂都係咁...lunch之後的3堂...好支力+好眼訓~想死...又唔訓得...比人問中問題就死...瞪大隻眼來訓@@...
放左學,,遇見家姐...佢同我講葉sir...話佢果班D收Geog既比佢教到喊...佢地因為怕比葉sir鬧就好努力咁備課溫習做geog~冇做過Econ D野~又成日比佢人身攻擊...話佢地d英文差~家姐D同學e+一see同Econ果個老師就喊la~因為佢話佢覺得對唔住個老師wor...~
聽完之後~覺得好可怕...佢一個人竟然可以咁大力量搞到咁多人喊...= =上佢堂真係好驚!!好似唔識答問題就會死咁...佢可能真係教得好,,不過佢咁嚴同咁惡...真係唔適合係協和教lo我覺得...><汗...
聽日可能調位la~唔該miss崔唔好調我去果3個人度~~~~~~~thzzzzzzz!!*
好憎你><係咪玩夠我la??收手arr...唔想再同你講野... |