-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 11 月 23 日  星期三  

 

大移動!!

一番到屋企就開電腦...好早= =

一早asambi...聽到"嘉hin"兩字~打左一個冷震...冬天來了...

今日調位la~呀橙臨調之前想淆底X]我都好驚...調中我去果幾條7lei度就仆街...不過好彩,,調唔中哇!!>v<V好開心~Miss崔今次勁好,,將同一類人擺埋一齊~大家都冇危機...正!!>3<E+都係坐後面~不過係尾2...都好,,haha~不過see唔到黑板都係...= =

PE~Ms Chan今日好似好人左...

放學...Hea~無野做但係又唔想番屋企...好慘,,生活就係咁既無奈...= =Shir仔話E+唔興滴汗了,,要轉做激流...XDD,,

小娜比左個旦旦我呀~e+仲玩緊,,好好玩~係sch同shir同winnie同佢講野...好好笑=]

see左小娜個diary la~有相相lo...可愛的可樂罐...!!!

刊登時間︰2005-11-23 06:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 22 日  星期二  

 

大姐姐們之哭泣

          今日,,一早就托左個結他返學~一丁友自己托...好悲涼...= =番到去,,原來Miss Teng冇番學...too bad la><Kai左tim...不過2堂Music都有reher...係咁2練左幾次咁大把~不過如果要我地今日考就一定死><

練完仲有好多time...so,,係個music rm度就周圍Hea...囉左唔知洪爺定小鳥個結他黎彈...超勁!!冇條線岩音,...haha~好辛苦咁幫佢教左2條...冇能為力...=]之後發覺原來music rm係有套鼓的,,係散開曬既鼓...10分之咁可憐...曬左la><不過可能sch冇咩人識打~5......too bad~

           上堂都係咁...lunch之後的3堂...好支力+好眼訓~想死...又唔訓得...比人問中問題就死...瞪大隻眼來訓@@...

           放左學,,遇見家姐...佢同我講葉sir...話佢果班D收Geog既比佢教到喊...佢地因為怕比葉sir鬧就好努力咁備課溫習做geog~冇做過Econ D野~又成日比佢人身攻擊...話佢地d英文差~家姐D同學e+一see同Econ果個老師就喊la~因為佢話佢覺得對唔住個老師wor...~

聽完之後~覺得好可怕...佢一個人竟然可以咁大力量搞到咁多人喊...= =上佢堂真係好驚!!好似唔識答問題就會死咁...佢可能真係教得好,,不過佢咁嚴同咁惡...真係唔適合係協和教lo我覺得...><汗...

           聽日可能調位la~唔該miss崔唔好調我去果3個人度~~~~~~~thzzzzzzz!!*

好憎你><係咪玩夠我la??收手arr...唔想再同你講野...

刊登時間︰2005-11-22 07:16 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]