哈,,今日終於買左周國賢la!!首先~番左一陣仔學校~MI,,but,,gigi遲左成半個鐘~想join番呇a都唔得la~...so,,同shir走先!!...哈哈=]去HMV la!!尖沙咀呀~搵左好多人...始終都係shir仔陪我去~shir仔!!你是最好的!!>3<
之後~去左慈雲山果間細野CD舖...買左Endy隻碟>3<因為果度buy平D!!
之後就去la!!好易找姐間野!!入到去~3層呀!!太好了=]就去左POP&Rock到see~哈哈!!好多野睇...好好睇呀!!!找,,就找到My Chemical Romance!!買左...
之後...去到亞洲果區~shir仔去聽NANA!!佢好似聽曬成隻...我都聽左D~幾正...係shir仔聽得勁投入之時候~我就繼續行...see到高潮集碟~45蚊3首歌~想買...不過,,著了手~see到Simple plan又想買~green day又想買~好多好多arr!!!!!!!!!可惜...冇咩錢錢la!!之後hea多左陣就走人!!
之後,,朗豪坊...行行行~行左唔知幾耐就去左食野~吃了一個士多啤梨西米露,,shir仔食左楊g甘露...diu,,我果個都唔好食既...不過算!!今日心情好!!之後去左muji...買了2本子+一糖...gd~!!
番到屋k...家姐囧姘L黎~囉住一條頸巾...黑色+ 白骷顱骨...呇P我講"靚唔靚呀??"我話"靚呀!!"心唸~"家姐會buy D punk野家咩??"~之後佢話"送給你呀,,生日禮物~"~T□T~嘩!!!!!!!!!!!!好感動呀!!!我愛你呀何穎淇!!!!!!!!!>3<
之後發現左...原來家姐以前有研究過Punk~吤簬l~抄埋note!!哈`我欣賞你!!
~~~~~~~~~~~~今日之收獲~:CD兩枚,,頸巾一條,,2本子+一糖!!好開心呀!!>3<係時候煲碟了!!
|