-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 11 月 12 日  星期六  

 

(更新~)ENDY!!>3<

哈,,今日終於買左周國賢la!!首先~番左一陣仔學校~MI,,but,,gigi遲左成半個鐘~想join番呇a都唔得la~...so,,同shir走先!!...哈哈=]去HMV la!!尖沙咀呀~搵左好多人...始終都係shir仔陪我去~shir仔!!你是最好的!!>3<

之後~去左慈雲山果間細野CD舖...買左Endy隻碟>3<因為果度buy平D!!

之後就去la!!好易找姐間野!!入到去~3層呀!!太好了=]就去左POP&Rock到see~哈哈!!好多野睇...好好睇呀!!!找,,就找到My Chemical Romance!!買左...

之後...去到亞洲果區~shir仔去聽NANA!!佢好似聽曬成隻...我都聽左D~幾正...係shir仔聽得勁投入之時候~我就繼續行...see到高潮集碟~45蚊3首歌~想買...不過,,著了手~see到Simple plan又想買~green day又想買~好多好多arr!!!!!!!!!可惜...冇咩錢錢la!!之後hea多左陣就走人!!

之後,,朗豪坊...行行行~行左唔知幾耐就去左食野~吃了一個士多啤梨西米露,,shir仔食左楊g甘露...diu,,我果個都唔好食既...不過算!!今日心情好!!之後去左muji...買了2本子+一糖...gd~!!

番到屋k...家姐囧姘L黎~囉住一條頸巾...黑色+ 白骷顱骨...呇P我講"靚唔靚呀??"我話"靚呀!!"心唸~"家姐會buy D  punk野家咩??"~之後佢話"送給你呀,,生日禮物~"~T□T~嘩!!!!!!!!!!!!好感動呀!!!我愛你呀何穎淇!!!!!!!!!>3<

之後發現左...原來家姐以前有研究過Punk~吤簬l~抄埋note!!哈`我欣賞你!!

~~~~~~~~~~~~今日之收獲~:CD兩枚,,頸巾一條,,2本子+一糖!!好開心呀!!>3<係時候煲碟了!!

 

刊登時間︰2005-11-12 09:20 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


Endy!!!!!!!!!!!!>3<

等左好耐~!!周國賢出新碟!!!!!!!!!!<<>>...快D買arr=]

p.s...我一陣要去買la!!>3<

刊登時間︰2005-11-12 10:09 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]