-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 10 月 29 日  星期六  

 

勁開心arr!!>3<

diaryxp死左兩日~so,,用左2個xanga...不過e+打番sin!!

呢兩日!!正呀~

星期4

電腦project...差唔多成個power point都係呀橙做的!!thq very much3...爭你罐野飲~>3<

派左班章. . .初初唸著一定唔會帶~不過收到又係另一件事wor!!比我想像中靚arr!!所以帶左~~~

本來sch係唔帶得既...不過大關比wor!!話帶2個禮拜sin~再睇下點...haha!!

個個帶左~dorlin...XDD,,KAA!!

星期5

吳彤&應昌佑來左呀!!正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

開頭係<<知識產權>>既講座. . .講講下...以為好悶LA~不過講講下又講唔好DL音樂~哈哈!!我BY你~!!

之後佢仲示範點合法DL...佢DL左草蜢既<<萬眾期待>!!勁野~!!GD TASTE . . .

之後...........吳彤來左!!唸都唸唔到WOR!!咁正既野學校竟然請到來...

佢拿著個結他...>3<唱左2首歌...<<10蚊記>>&<<幸運兒>>...正呀!!我欣賞你!!

勁專心咁聽完~勁開心LA...己經好滿足LA....

點知....佢又話仲有一個~應昌佑呀!!~嘩~仲正!!

又唱左2首``勁正WOR!!坐前面果d就正LA~

之後~d人去囉簽名...HAHAHA!!未試過做埋d歌迷既事...HAHA~

頓時覺得...樂壇是有救的!!

刊登時間︰2005-10-29 12:30 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 26 日  星期三  

 

9分鐘喪跑!!

e+岩岩做完CL project~好多人黎左我屋企...有橙,,Peko,,ceci,,嘉嘉,,shir仔,,winnie同一個f.3好似叫呀船...

Thq Peko~雖然佢唔關事,,但佢都幫我地做左D>3<多謝晒!!

橙又掛著媾clara...不過都有做野...佢番屋企做曬~辛苦曬...

E+佢地走左~呀媽又未番到...哈哈哈!!偷用電腦...

今朝番到去先發現未溫dict~仆親lo!!

唉~啦啦臨勁溫la~寫埋紙仔落去早會溫la~

好彩都唔係多生字...唔係死比佢睇...

哈哈~都有89分=]

嘩!!今日PE...跑9分鐘...9分鐘喪跑~我得1270...哈哈!!不過唔比0001佢睇都算叻家la...

都痴家~無啦啦跑~都唔知為咩??

shir仔果D勁盡力...跑16都嚴少...=□=

又考左籃球...7分...ok ga la!!

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-10-26 06:30 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]