diaryxp死左兩日~so,,用左2個xanga...不過e+打番sin!!
呢兩日!!正呀~
星期4
電腦project...差唔多成個power point都係呀橙做的!!thq very much3...爭你罐野飲~>3<
派左班章. . .初初唸著一定唔會帶~不過收到又係另一件事wor!!比我想像中靚arr!!所以帶左~~~
本來sch係唔帶得既...不過大關比wor!!話帶2個禮拜sin~再睇下點...haha!!
個個帶左~dorlin...XDD,,KAA!!
星期5
吳彤&應昌佑來左呀!!正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
開頭係<<知識產權>>既講座. . .講講下...以為好悶LA~不過講講下又講唔好DL音樂~哈哈!!我BY你~!!
之後佢仲示範點合法DL...佢DL左草蜢既<<萬眾期待>!!勁野~!!GD TASTE . . .
之後...........吳彤來左!!唸都唸唔到WOR!!咁正既野學校竟然請到來...
佢拿著個結他...>3<唱左2首歌...<<10蚊記>>&<<幸運兒>>...正呀!!我欣賞你!!
勁專心咁聽完~勁開心LA...己經好滿足LA....
點知....佢又話仲有一個~應昌佑呀!!~嘩~仲正!!
又唱左2首``勁正WOR!!坐前面果d就正LA~
之後~d人去囉簽名...HAHAHA!!未試過做埋d歌迷既事...HAHA~
頓時覺得...樂壇是有救的!!
|