-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 10 月 13 日  星期四  

 

......

今日上電腦堂...都係勁Xangaing同diaryxping咁lo...同阿橙勁笑...無啦啦講金寶綠水...佢個嘴腫左...佢話比條女嘴到腫...= =今次茶包發惡...話朱朱~!!嘩~第一次發惡...勁野!!你都總算有番DD咁多地位...good!!

中默~ok...冇唔識...中史Quiz...勁易wo...個個都話易~連梁sir都話易...

上Eng~去左library...同Acme勁改老師D花名~Miss崔變左做<<吳曉婷>>...哈哈!!不過又比黑面神走過黎鬧...= =

放左學~佢地又係打波...我又唔打家啦~同winnie上左去搵銓銓同談卿家...談卿家~唉!!光天化日之下...哈哈哈!!同銓銓講左幾句...又hea左2hea...又落番去...睇左陣波~協和對德愛...協和win arr好似...

5點半~佢地仲打~不過好似唔同曬人...朱朱la shir仔la tracy,,idada,,鄧志聰同寶威...得番我...唉~so,,坐埋一2角see佢地打~比人叫做<<冇知既睇波小妹妹>>...= =佢地打到比ms chan趕sin走~

臨走~寶威同我see到張DT野比人貼堂~咁岩ho sir又經過~寶威同佢爹左幾爹~又話自己好開心...扮野la= =...你!!哈哈!!唔好扮曬上菜...係度發te騰~我就睇下你有咩把炮!!哈哈~

刊登時間︰2005-10-13 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 12 日  星期三  

 

放假後的第一個上學日...

放假後的第一個上學日...就係抄功課!!一番到去...個個都勁走勁走勁走去開locker...大部份人都係度抄緊hwk...唉~真係世風日下~!!坐坐下...發現原來Geo WB係今日交~嘩!!得一個方法...都係問人借...不過問10個有9個都未做~真陰公lo...好幸苦先問到人...好彩得2頁~唔係死得!!之後又發現未查字典...唉!!想唔查都唔得...果個黑面神又恐佈!!so,,一定要查...格離羅俊輝查緊...哈哈哈!!有救了...8點10分...又要落去早會...好無聊呀><比多D time我地做hwk好過la...早會咪又係企...

今日果2堂PE...跑100米,,哈哈...20秒!!勁呢??全級最耐啦我唸~!!仲唔係??

放左學係canteen溫書...溫中默...背左勁多都唔識...好難><朱朱佢地又打波...

今日係咁多啦!!

刊登時間︰2005-10-12 08:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]