-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 10 月 15 日  星期六  

 

第100篇日記...

第100篇la!!真係打多diary咁耐~哈哈哈!!好少可keep到一個習慣咁耐家wo...恭喜曬自己sin!!

勁早打日記~是但la~早同晚打都係咁家啦!!唉~D生話就係咁家啦~咁又係食飯,,功課,,溫習,,補習,,彈琴,,訓覺~係咁多家炸~唉~日日都係咁過,,掙左唔知幾時死家炸!!呢d生活會唔會維持到我死果日...我真係唔想呀...日日都好似e+咁陰公~好慘家ma!!

頭先補完習~都係咁la...又係果D數la~講咁多我都係唔明家啦!!算把啦~我本身就唔係做數既材料~預左唔掂家啦D數~

今日星期6,,聽日星期7...仲有一日假~好想出去呀~!!想去下HMV wo~勁想買碟呀><!!!!!!!!!好多碟都好想買呀!!好多呀~不過去到都冇用~冇水水比我買~唉!!就算買左番來又會比人鬧la~又話我曬錢la...e+我D錢全部都係用黎buy碟la!!又唔係曬係D唔3唔4既野上邊~不過D碟對你黎講都係唔3唔4家啦~我聽d野你都唔LIKE聽家啦~唉...同你講音樂你又唔識LA~唔識又鬧我WO...d錢你比左我家la ma~你理得我點用姐...真係搵黎講的!!=^=...

今晚一定要聽曬森美移動呀!!次次都訓著左...今次唔可以訓著la!!

刊登時間︰2005-10-15 03:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 14 日  星期五  

 

Hapi Birthday to 小娜!!

小娜生日呀今日~大日子wo...生日快樂~^^*

今日上Geo...死人葉sir...一入門口就鬧鬧鬧~話我地lunch先比到workbook佢wo~又係度話低位我地...又話我地係D所謂既good class...係呀!!e+係good class呀!!係咁差家啦協和D good class~慘得過我地咁差都入到呀!!咁唔想教咪唔好教lo!!咪去D名校度教lo~係有料就唔洗做老師la~走去做教授lo!!收埋啦你!!

又話我地當D校規冇到...根本果條校規就係廢la!!<<小息一定要交齊功課~>>(大約)都低的!!小學雞咩e+??係果日交到比你咪得lo~!!洗唔洗一定要小息呀??遲左少少都留堂...又話怕咁遲交會有人抄功課...基本上我唔覺抄功課係一個問題...!!有心抄既~幾快都抄到啦...又話抄功課學唔到野~係有心讀書既人實會溫書~個D功課唔會影響到D野家wo~你咪有得我地自生自滅lo...有得我地想讀就讀lo~勁想爆28個字粗口...= =為左呢D人爆粗...益左佢...

好...夠啦!!唔講佢~

講親愛既ms yuen...嘩!!簡單差得遠...勁愛ms yuen lor!!今日週會佢講佢去北京d野...個topic係好悶~不過超中意聽佢講野...哈哈!!

小娜姐姐生日!!哈哈...lunch同左佢食...放左學...要補習~唉!!食唔到蛋糕...不過算啦...

刊登時間︰2005-10-14 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]