第100篇la!!真係打多diary咁耐~哈哈哈!!好少可keep到一個習慣咁耐家wo...恭喜曬自己sin!!
勁早打日記~是但la~早同晚打都係咁家啦!!唉~D生話就係咁家啦~咁又係食飯,,功課,,溫習,,補習,,彈琴,,訓覺~係咁多家炸~唉~日日都係咁過,,掙左唔知幾時死家炸!!呢d生活會唔會維持到我死果日...我真係唔想呀...日日都好似e+咁陰公~好慘家ma!!
頭先補完習~都係咁la...又係果D數la~講咁多我都係唔明家啦!!算把啦~我本身就唔係做數既材料~預左唔掂家啦D數~
今日星期6,,聽日星期7...仲有一日假~好想出去呀~!!想去下HMV wo~勁想買碟呀><!!!!!!!!!好多碟都好想買呀!!好多呀~不過去到都冇用~冇水水比我買~唉!!就算買左番來又會比人鬧la~又話我曬錢la...e+我D錢全部都係用黎buy碟la!!又唔係曬係D唔3唔4既野上邊~不過D碟對你黎講都係唔3唔4家啦~我聽d野你都唔LIKE聽家啦~唉...同你講音樂你又唔識LA~唔識又鬧我WO...d錢你比左我家la ma~你理得我點用姐...真係搵黎講的!!=^=...
今晚一定要聽曬森美移動呀!!次次都訓著左...今次唔可以訓著la!!
|