-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 11 月 15 日  星期二  

 

...

派左中史&Geo~

中史得77個半炸!!唉~~~~~

Geo仲仆街...69分= =最低分果個係65...唉~~仆親la!!唔知發生左咩事><

份卷咁易就得咁少分...AoE!!

呀!!!!!!!!!!!!!!!...唔死都冇用><

~~~~~~~~今日開始要溫書la><!!!!!!!!!!!!!!!!一日溫少少都好呀~!!唔想再退la D成績...!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[ .01. ] 名字:: KoEy
[ .02. ] 網路上的名字:: Ko2
[ .03. ] 平時別人叫你做::Koey,,koko,Koko仔 and manymany...=]
[ .04. ] 花名:: 同上
[ .05. ] 性別:: 女
[ .06. ] 生日::16,Nov
[ .07. ] 體重:: 哈哈
[ .08. ] 頭髮顏色::黑
[ .09. ] 眼睛顏色::黑                                                                  
[ .010. ] 戴眼鏡或是隱形眼鏡:: 沒有
[ .011. ] 有沒有另一半:: 沒有
[ .012. ] 頭髮長或是短:: 短
[ .013. ] 在那裡出世:: HK
[ .014. ] 現在住在那裡:: 慈雲山
[ .015. ] 星座:: 天蠍
[ .016. ] 懂多少種語言::點先叫做"識"~??
[ .017. ] 想學那種語言:: 日語
[ .018. ] 壞習慣:: 唔知
[ .019. ] 有沒有在身上打洞:: 沒有
[ .020. ] 想在那兒打洞::不想
[ .021. ] 有沒有紋身::冇
[ .023. ] 今天是星期:: 2
[ .024. ] 今天日期是:: 15,Nov
[ .025. ] 現在幾多點:: 6點55分
[ .026. ] 準備有一大堆的問題:: 好的


你 的 家 庭 _
[ .027. ] 媽媽叫:: Winky(80年代之英文名X])
[ .028. ] 爸爸叫:: Winson(80年代之英文名X])
[ .029. ] 妹妹叫:: 沒有妹妹
[ .030. ] 姐姐叫:: Vikki
[ .031. ] 最喜愛的姨媽姑姐是::唔知
[ .032. ] 最喜愛的伯父舅父是:: 唔知
[ .033. ] 最喜愛的祖父母是:: 個個都like
[ .036. ] 與你關係最惡劣的親戚:: 冇
[ .037. ] 與你關係最好的親戚:: 好多
[ .038. ] 你和父母一起住嗎::係
[ .039. ] 在你的家裡,有人了解你嗎::冇


你 的 寵 物 _
[ .040. ] 有沒有寵物:: 沒有
[ .041. ] 牠的名字是什麼::= =
[ .042. ] 牠是什麼動物來的::= =

你 的 學 校 _
[ .043. ] 還在讀書嗎:: 係
[ .044. ] 有沒有放棄讀某一科::想放棄但事實唔得...
[ .045. ] 想讀那一科但不能讀:: 沒有,,只想有更多的音樂堂
[ .046. ] 最喜歡的年級:: F.1
[ .047. ] 最不喜歡的年級:: 唔知
[ .048. ] 最喜歡的老師:: Miss Teng+5指山
[ .049. ] 最不喜歡的老師:: Mr Lo...
[ .050. ] 最喜歡的科目:: Music
[ .051. ] 最不喜歡的科目:: Maths同PE
[ .052. ] 你是外出吃飯還是帶飯回校吃:: 番屋企食家wor!!
[ .053. ] 是校隊嗎:: Choir
[ .054. ] 有沒有參加什麼課外活動:: Choir
[ .055. ] 你出名嗎:: 唔多
[ .056. ] 最喜歡的舞蹈::Jazz                               
[ .057. ] 最喜歡的回憶:: 係黃大仙細個果時,,同1E
[ .058. ] 你最想有什麼回憶:: 好多
[ .059. ] 最不喜歡的回憶::好多
[ .060. ] 最丟臉的往事:: 好多

你 的 最 愛 _
[ .061. ] 號碼:: 11
[ .062. ] 字母:: k
[ .063. ] 鞋:: All star
[ .064. ] 說話:: 粗口+點呀你??
[ .065. ] 電視節目:: 唔知
[ .066. ] 運動:: 跳大繩,,XDD`
[ .067. ] 蔬菜:: 豆苗                      
[ .068. ] 水果::橙                     
[ .069. ] 電影:: NANA
[ .070. ] 雜誌::Milk
[ .071. ] 男演員:: 冇
[ .072. ] 女演員::楊怡
[ .073. ] 糖:: tiktak
[ .074. ] 香口膠:: 唔知
[ .075. ] 氣味::唔臭就得la= =" 
[ .076. ] 糖的味道:: super lemon
[ .077. ] 雪糕味道:: cookies
[ .078. ] 顏色:: 黑白紅
[ .079. ] 季節:: 冬天
[ .080. ] 假期:: X'mas
[ .081. ] 樂隊::高潮 ,,Zarahn,,green day,,simple plan
[ .082. ] 男歌手:: Endy!!
[ .083. ] 女歌手:: Hocc
[ .084. ] Rap歌手::農夫
[ .085. ] 音樂類型::Punk ,,Rock 
[ .086. ] 在你房間中的東東:: 書,,cd,,結他,

[ .087. ] 玩意:: 玩人
[ .089. ] 電視頻道::1

[ .090. ] 垃圾食物::好多
[ .091. ] 食物::好多
[ .092. ] 店舖:: HMV
[ .093. ] 地方:: 你屋企
[ .094. ] 快孺?: m記
[ .095. ] 曙U::唔知
[ .096. ] 形狀:: 下??
[ .097. ] 一日中的時候::一早...5,6點冬天既深藍色天~正...=]
[ .098. ] 國家:: 日本
[ .099. ] 城市:: hk
[ .100. ] 男生名字::??
[ .101. ] 女生名字:: ??
[ .102. ] 商場:: 冇家
[ .103. ] 電視遊戲:: 冇
[ .104. ] 沐浴露/洗頭水::唔知
[ .105. ] 棋類遊戲::冇
[ .106. ] 電腦遊戲:: ummm...
[ .107. ] 車:: 唔睇車的
[ .108. ] MTV:: I'm not okay-My chemical romance同極樂
[ .109. ] 口頭襌:: 點呀你+粗口
[ .110. ] 字:: 下??
[ .111. ] 月份:: 12月
[ .112. ] 卡通人物:: 綠色部隊!!!!!!!!!!!!!
[ .113. ] 恐怖電影::MAY
[ .114. ] 隊伍:: 咩??
[ .115. ] 現在最喜歡自己擁有的::冇

 

刊登時間︰2005-11-15 07:07 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 11 月 13 日  星期日  

 

何俊穎家長日~

今日...細佬家長日~因之UT完...冇咩做,,所以~跟埋去~!!見到李老師...盧主任,,仲有Joyce姐~同佢爹左幾爹...佢話李老師原來升左...李主任!!哈哈~基德既小朋友記得改口...X]何俊穎考全級第4...嘩!!最好呢次wor佢~都叫ok ga la...祝你下次第1arr下~

之後去大飲茶...←早餐= =之後去左apm...細佬buy左個杯呀!!綠色部隊呀!!妖,,話同佢一人一半又話唔肯wor!!阿媽又唔比買多個...= =可惡...個杯勁神奇lo...本身得一個Buzz同一隻綠色部隊~不過倒D熱水落去...就會有好多綠色部隊現埋出黎!!好可愛呀!!哈哈~`

今日,,買左舊冷番來織...太好了,,冇野做織下佢...

聽日番學la!!><好驚...好驚唔合格...@@

刊登時間︰2005-11-13 06:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]