-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 12 月 17 日  星期六  

 

...

今日補Maths~佢足足遲左個半鐘....= ="(不滿)
成日都係玩電腦...冇野做la~

睇電視...成日都係世貿果D野...
成日都係聽日D南韓農民係度"呀呀呀"!!
笑爆左我個咀...XDD,,
仲有D胡椒噴慕...香港最大殺傷力之武器...
勁似果D聖誕出黎慶祝果D...X]

今日...找到個公仔...=]好可愛既...可愛到爆...
一個熊仔~好大個頭...個身係一條既...>w<"(笑)
同何俊穎玩左成日...XDD,,

 

刊登時間︰2005-12-17 09:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 16 日  星期五  

 

`Miss崔之回歸,,

今日miss崔終於番來la!!>3<
對著果個Miss張都唔知點算...= ="

一早...D人就抄IS WB la!!
個風紀哥哥呇洛爭琣aD WB~平時唔會家ma...
之後原來何sir呇a入緊來...嘩!!Prefect你好偉大呀!!=]
之後先知原來吨竣曈怮嶀@日守2B~嗚嗚...(不捨得)
唉~都唔知下一個會唔會咁好人tim ga...!!

之後就招左F.1~F.2~去左個assambi...
講果彈野...5.......冇感覺~

Math~諾諾勁大聲咁同highlight講..."你做咩做ERS呀??"!!
哈哈~笑q死我...
智遠還來不及反應...~
彈左句"放左學去1A同我解釋"~>w<""

班會堂呀!!個班會都廢家><"好心就傾掂d野先出來講LA!!
你要我地坐係度see你地同miss崔開會??
so,,就同爽爽同highlight猜玫la...
之後...聽到陳兆安笑...~笑死我地後面成班...!!
喪標勁笑,,呇P陳講"你都痴家"
陳話"如果我痴,,你就一早入左青山...啦!!"(之後自己係度笑)
笑係我地...如果識搞gag...XDD,,

放學...補習,,比miss check留左我半個鐘堂!!>"<
本來好快走得家la!!點知吨S唔得閒wor!!
so,,同Ban Chan坐左成世...>"<(汗)
先走得~!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
Miss黎比人抄左呀><!!唉~~~唔係辭職lor我想話,,
真係好黑暗呀><""D老師仲口口聲聲話"An harmonious school,starts with you and me"
E+想人信都幾難la!!你地呢D人都唔做好!!叫我地班students點做??>"<
黑暗............

刊登時間︰2005-12-16 08:59 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]