今日miss崔終於番來la!!>3<
對著果個Miss張都唔知點算...= ="
一早...D人就抄IS WB la!!
個風紀哥哥呇洛爭琣aD WB~平時唔會家ma...
之後原來何sir呇a入緊來...嘩!!Prefect你好偉大呀!!=]
之後先知原來吨竣曈怮嶀@日守2B~嗚嗚...(不捨得)
唉~都唔知下一個會唔會咁好人tim ga...!!
之後就招左F.1~F.2~去左個assambi...
講果彈野...5.......冇感覺~
Math~諾諾勁大聲咁同highlight講..."你做咩做ERS呀??"!!
哈哈~笑q死我...
智遠還來不及反應...~
彈左句"放左學去1A同我解釋"~>w<""
班會堂呀!!個班會都廢家><"好心就傾掂d野先出來講LA!!
你要我地坐係度see你地同miss崔開會??
so,,就同爽爽同highlight猜玫la...
之後...聽到陳兆安笑...~笑死我地後面成班...!!
喪標勁笑,,呇P陳講"你都痴家"
陳話"如果我痴,,你就一早入左青山...啦!!"(之後自己係度笑)
笑係我地...如果識搞gag...XDD,,
放學...補習,,比miss check留左我半個鐘堂!!>"<
本來好快走得家la!!點知吨S唔得閒wor!!
so,,同Ban Chan坐左成世...>"<(汗)
先走得~!!
~~~~~~~~~~~~~~~~
Miss黎比人抄左呀><!!唉~~~唔係辭職lor我想話,,
真係好黑暗呀><""D老師仲口口聲聲話"An harmonious school,starts with you and me"
E+想人信都幾難la!!你地呢D人都唔做好!!叫我地班students點做??>"<
黑暗............ |