e+唔打xanga定xp好wor...不過唔要緊la!!哈哈,,
琴日...睇勁歌...見到好多既~
有D人囉獎囉到自己都覺得悶~
有D人出左道有一段時間...唱功還是.....(咁樣)
有D人出左道好耐...唱歌顯然輕鬆
有D人比我看扁左...但係,,唱出黎~又唔係差wor!!
有D人唱功有進步...進左好多...
HOCC個頭好型arr!!正~!!>3<
不過...Endy唔見左....T.T扣分扣分...(喊)
之後聽森美移動...講D農民~笑死我...
又比女麻仔鬧...嘈醒佢>w<"冇計~真係好笑...XDD,,(笑)
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]](Copy form Xanga*) |