-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 12 月 19 日  星期一  

 

miss崔之聖誕咭...

今日一開locker...一張聖誕咭就跌左出黎la!!
個個都有...miss崔送的~
阿橙勁好笑話"有人暗戀我??"...
miss崔提左幾隻字比我..."我最喜歡你可愛的笑容...活潑的個性...(下刪500字)"
嘩!!!!!!!!!!!!!唔好玩la...嘔死!!><"

今日有2個口試...中文&英文...
中文果個有好多字都唔識...仲要係條走廊度考...凍到我仆街>﹏<"(震)
勁食羅絲lu...>"<
英文...D人話我好快...不過我盡量慢家la!!= ="冇能為力~

IS...對左DD野之後...就空堂~
2堂都係!!><"又唔比人訓...It's not the time for you to sleep!!= ="What a Fk...

放學~see排球...C grade協和對文理...
贏3比2...個個都好緊張...winnie佢勁激動...>w<"(笑)

刊登時間︰2005-12-19 08:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 18 日  星期日  

 

勁歌

e+唔打xanga定xp好wor...不過唔要緊la!!哈哈,,
琴日...睇勁歌...見到好多既~
有D人囉獎囉到自己都覺得悶~
有D人出左道有一段時間...唱功還是.....(咁樣)
有D人出左道好耐...唱歌顯然輕鬆
有D人比我看扁左...但係,,唱出黎~又唔係差wor!!
有D人唱功有進步...進左好多...
HOCC個頭好型arr!!正~!!>3<
不過...Endy唔見左....T.T扣分扣分...(喊)

之後聽森美移動...講D農民~笑死我...
又比女麻仔鬧...嘈醒佢>w<"冇計~真係好笑...XDD,,(笑)

]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]](Copy form Xanga*)

刊登時間︰2005-12-18 12:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]