-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 12 月 23 日  星期五  

 

Hapi Birthday to 爽爽!!

E+打定日記~今晚都唔知打唔打到la...

今日爽爽生日!!生日快樂>3<
同唔到你出去呀今日...因為要補習= ="(汗)

今朝一早就溫書lu...勁乖>w<"
好似覺得唔溫就死得咁...當真的!!唔溫都唔知可以做咩,,
想咩都唔溫...但係又唔甘心...接受唔到冇充足準備咁去考試...
so,,期間限定!!X'mas勁勁勁努力溫書!!!!!!!!!
好有大志WA!!>v<V(睇下點...)

頭先去左補英文,,
遲D Ms chuck又去旅行lo...嘩,,好有米呀><"

e+食緊家姐煎既餃子...窿曬家!!!!!!>"<
佢竟然可以煎既時間去左沖涼....=口="
e+佢整過~不過冇我地份呀><"
我地得D窿家炸!!waf!!咁樣刻薄D細佬妹....>"<

刊登時間︰2005-12-23 04:39 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 22 日  星期四  

 

X'mas party

今日party...首先去左hall祟拜...
好開心~唔洗對著個牆...>w<"
之後聽Senior...好!!>v<"正呀~
我地Junior...死得><

之後上番去課室玩喇!!2個game...
第一個...不願置評,,都唔知玩咩~
第2個,,數字球~落左操場玩...最原終,,卻又最好玩>3<
比人叫左2次名...唔記得冰個lu...
不過...唔錯幾好玩...!!

之後食野...班左1E馬去搵miss ng...=]
比card miss崔,,勁開心wor!!
Miss崔話仲以為今日會冇card收...>w<"
gd!!原來miss崔都唔係D咩環保之人...!!X]
Miss kong比左icq我地...得8個字既...
嘩!!老手來家wor@@!!

放學lu...冇去see harry potter arr!!
同喪shir同喪vy去左apm,,
放學果時同shir see到有條女...都唔係大得我地好多個樣,,
係m記前面著得勁少布...行來行去...
係度聊D呀伯講野,,都唔知係咪雞黎家`
Shir上左車之後...我就see到果條女同個阿伯走左入條巷度la,,,
嘩...e+真係世風日下lu...>"<too bad!!

apm...3丁友行左ok耐...haha好玩~
多左D野see咁wor好似...
平時唔會see既野都走左入去睇...=]
之後芷穎要走la!!因為要補習...
so,,同喪shir去左朗豪坊~

朗豪坊,,想去搵果個"4個外國人係間玻璃屋度住比你睇",,
不過搵左好多,,傻傻咁上左去最頂果度...
好靚哇D野,,夜晚特別靚...
好似影左都幾多相下...
臨走...shir追著D小丑想同呇a影相...
不過,,我覺得好驚呀唔知點解>"<(驚嚇)
一班人好大聲同勁大動作咁同你講野...我覺得好可怕>?amp;lt;"

冇耐就走lu...!!=]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

刊登時間︰2005-12-22 08:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]