-Call me Koey
-Nov 16th 1992 my regrets
-I love My Chemical Romance, The Use, Taking Back Sunday, Johhny Depp
-Im emo
-I love rock music
-I hate the ppl who wrong me
-Im afraid of crowd
-IM NOT OKAY

 
 
  
   

 
 
  
  

MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SIGN::

 
最近三個月尚無任何留言



 

 

2005 年 12 月 15 日  星期四  

 

喪族!!XDD,,

今日放學興起整左個"喪族"!!好yeah...又有野玩~
成員如下:
喪con
喪Ko
喪Shir
喪Na
喪朱
喪Win
喪vy
喪cat

喪con係首領哇>w<"

小息~撞到Miss ng...有糖食!!好食~

PTH口試!!唔識果個唔知聲定韻母>"<算吧la!!
同流氓對話...真係...內容貧乏...X]

今日cl 2堂空堂la...正正!!
本應以為冇家~點知Miss ng咁好人!!kaa,,>v<V(笑)
之後佢又請糖糖...kakaka~Christmas之禮物~
不過呢粒唔多好食...

ERS~好成功咁又做左一個la!!>3<充實!!

放學勁乖咁5點3番到屋K la!!
勁乖...............>w<"(裝蒜)

刊登時間︰2005-12-15 02:15 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 14 日  星期三  

 

久違了diaryxp...

2日冇用電腦...好似過左20年咁la><(汗)
換左新mon...正呀>3<

今日凍也...PE凍死左...
第一堂打hotkay(唔識串),,第2堂就自由time...都係咁,,

miss崔再度冇番...唸著左得做ERS la...
點知有個miss張來代課...又係果d退役左...番來"釣勝於魚"果種...= ="
AoE...佢講野慢到爆...
可能係慣左miss崔個摩打口...XDD,,
佢仲問係咪快得制...無奈...= ="

Maths...勁食野,,幾包糖4圍傳...

聽日中史quiz...仆親喇!!
仲未溫...咁耐以黎一堂都冇上過...唉~

刊登時間︰2005-12-14 08:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]