今日係唔洗番學家!!正~因為D教c要去唔知冰冰度開會...=]
簡單黎講~實屬偷懶...XDD
今朝7點起左身la...訓唔番~
so,,好努力咁做功課~做到10點11點度~
就打比朱朱問去冰度街~
佢話唔想去mk...shir去左打羽毛球...
唔去mk...去冰呢??之後,,是但約左出來先算...
12點3...係百佳等佢...佢左半個鐘la!!冇人...
係呢半個鐘入邊~唸左好耐..."佢究竟係咪去左WTS地鐵站"~
最終決定~落WTS找佢,,哈哈~真係...佢真係係MTR...=w=""
好彩ja...佢冇番番上慈雲山X]
之後~唔去街lu...去左Shir仔屋企哇!!=]
一入到屋就玩佢部腦la~基本上成日都係玩緊佢部腦...XDD,,
同BuBu玩~佢勁驚timm...唉~我太恐佈了,,
比野佢食~都係食左一舊...=w="
唔洗驚,,姐姐好好人家哇!!
之後...約左阿媽4點3去配眼鏡...
shir同gi都有去...去到...驗左~
一隻150,,一隻75...= ="
一隻勁差~一隻勁好...
之後簡左副紅色既...就走la,,,衝去補習~
途中...見到!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!陳紫欣呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
靚女姐姐>3<好耐冇見...家焯去左冰呀><"??
見到去拖著個細路~唔通生左??kaa,,唔會瓜XDD,,
之後佢地跟著佢~我要去補習lu...= =" |